וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אתלטיקו: "לרונאלדו אין מקום בקבוצה שלנו"

אנריקה סרסו לא מתלהב מהכוכב של הבלאנקוס, ומקווה לעבור אותם העונה. חדירה: "אף אחד אצלנו לא חושב שהוא סופרסטאר"

אחרי שקבוצתו זכתה בשני תארים אירופים (הליגה האירופית והסופר קאפ האירופי) בזמן כל כך קצר, נשיא אתלטיקו מדריד, אנריקה סרסו, כנראה מתלהב, אולי אפילו יותר מדי. מבחינתו, לפחות לפי הדברים שהוא אומר, לכריסטיאנו רונאלדו אין מקום בסגל של אתלטיקו.

סרסו שופע במחמאות כלפי המאמן שלו, קיקה סאנצ'ז פלורס, ובראיון ל'מארקה', הוא סיפר: "אם השחקנים שלנו יתפוצצו העונה, נוכל לעשות דברים יפים. אתה זוכה לכבוד לא על ידי גמרים שאתה מגיע אליהם, אלא על ידי זכייה בהם". כשנשאל הנשיא על היריבה ממדריד, הוא הפתיע: "לכריסטיאנו רונאלדו אין מקום בקבוצה שלנו. אני רוצה לראות את ריאל מדריד מאחורינו כל השנה".

ובינתיים אצל הבלאנקוס לא ממש מתייחסים לאתלטיקו. סמי חדירה, שהצטרף בפגרה לקבוצה, דיבר בגרמניה על קבוצתו החדשה. "אני שמח להגיע לריאל מדריד, מועדון עם חשיבות עולמית ומימד אחר", סיפר בהתלהבות. "כאן כולם מצפים לטוב ביותר ממני ואני מתכוון להיות בתפקיד חשוב. האווירה כולה הופכת את זה למשהו קל יותר מבחינתי מכיוון שבקבוצה הזו אנחנו צוחקים המון ואף אחד לא חושב שהוא סופרסטאר".

חדירה נשאל כיצד הוא מסתדר עם השפה, ואמר: "השפה היא בעיה, אבל זה טבעי מכיוון שמאסוט אוזיל ואני כאן רק שלושה שבועות. בכל מקרה, אני לומד ספרדית שלוש פעמים בשבוע כדי להשתפר". בלי קשר, מי שפוזלת לעבר שחקן של ריאל היא יובנטוס. מתברר כי קארים בנזמה נמצא על הכוונת של הגברת הזקנה לקראת חלון ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully