וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק: "מה זה, צריך להתקשר ל-1-800-RENT-A-REF?"

האמריקאי הסביר לאחר ההפסד לטיפסרביץ' את התפרצותו כלפי השופט: "רציתי לשנות את האנרגיה במשחק. הלכתי רחוק מדי"

יאקנו טיפסרביץ' חולל הלילה (בין רביעי לחמישי) את אחת ההפתעות הגדולות באליפות ארצות הברית 2010, כשהדיח את המדורג 9 בתחרות אנדי רודיק. במהלך המשחק האמריקאי בן ה-28, זוכה פלשינג מדו ב-2003, לא חסך ביקורת על השיפוט בהפסדו לסרבי המצוין בתוצאה 3:6, 7:5, 6:3, 7:6. בעת שפיגר 5:2 במערכה השלישית איי-רוד טען כי כשופטת הקו טעתה כשאמרה כי דרך על הקו בעת ההגשה. השופט לא תיקן את החלטתה ואנדי רודיק הפך לרגע לג'ון מקנרו.

"אף פעם בקריירה שלי הרגל הימנית לא הייתה לפני השמאלית", הטיח רודיק בשופטת הקו וצעק לעבר השופט, "למה לא מביאים שופטים שיודעים מה הם עושים? מה זה, צריך להתקשר ל-1-800-RENT-A-REF?".

גם בסיום המערכה בה נוצח רודיק המשיך לתקוף את השיפוט. "פיגרתי 5:2 במערכה השלישית, זה משהו ששינה קצת את האנרגיה", הסביר רודיק את התנהגותו לאחר שהמשחק הסתיים, "באותה נקודה כל שינוי באנרגיה שלי היה טוב עבורי, יאנקו היה בגרוב שלו, בקצב שלו, הוא ראה את הכדור גדול יותר ולקח סיכונים, ואני רציתי לשנות את האנרגיה של המשחק. האם הלכתי רחוק מדי? כן, כנראה". רודיק הוסיף שבאותו שלב הרגיש שאין לו שליטה במשחק ורצה לשנות את המומנטום.

טיפסרביץ' הבין את יריבו. "אנדי היה עצבני, וגם אני הייתי מתעצבן אם השופט היה אומר לי שביצעתי טעות עם הרגל בהגשה. הוא אף פעם לא מזיז את רגל ימין, זאת הייתה קריאה טפשית". אגב, כשהשניים נפגשו ליד הרשת בסיום המשחק, אמר רודיק לטיפסרביץ' "כל הכבוד, נתת משחק גדול, אם תודח מהטורניר בשלב מוקדם אני אהרוג אותך". איי-רוד, חינני בדרכו שלו.

אנדי רודיק מתפרץ לעבר השופט. רויטרס
האמת, הגעגנו לקצת אמוציות. רודיק עושה מקנרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully