וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "רומא היא אחד המועדונים הגדולים בעולם"

מאמן הג'אלורוסי לא נבהל מהרכש של מילאן ויובה, וסבור כי קבוצתו תתמודד על הסקודטו: "רוצים להחזיר את האוהדים לאולימפיקו"

בעוד מילאן יובנטוס התחזקו הקיץ והביאו שמות גדולים, רומא התחזקה בצורה צנועה יותר, ולאחר עזיבתו של לוקה טוני לגנואה, היא הייתה חייבת חלוץ רעב לשערים. אם להסתמך על תחושתו של מאמן הג'אלורוסי קלאודיו ראניירי, הרי שהשאלתו של מרקו בוריילו ממילאן תהפוך את רומא לקבוצה מסוכנת וחזקה יותר, שתוכל להתמודד על הסקודטו. "אנחנו מודים לנשיאה רוזלה סנסי על המהלך", אמר המאמן, "אחרי האימון אני יכול להגיד שבוריילו מתאים לסגנון של רומא, הוא יוסיף הרבה צבע ועניין".

ראניירי סבור כי רומא תוכל להצליח השנה גם בליגה האיטלקית וגם בליגת האלופות, אבל כתנאי לכך עליה לדבוק בגישה שאפיינה אותה בעונה שעברה. "בעונה הקודמת לא ויתרנו, החלום של האוהדים שלנו הדביק אותנו בהתלהבות ולהט. אנחנו צריכים לחשוב באופן חיובי, לחשוב מה טוב לרומא". מלבד בוריילו השאילה רומא גם את המגן גיז'רמו בורדיסו, וראניירי התייחס לחיזוק בהגנה ובהתקפה. "לא ויתרנו עליהם והתגברנו על כמה בעיות במשא ומתן. הם רצו מאוד לבוא לרומא".

ראניירי התייחס למטרה של רומא העונה, ואמר: "אנחנו רוצים שהאוהדים הרבים שלנו יחזרו לאולימפיקו, המועדון הוכיח שהוא מסוגל להתגבר על קשיים הודות לתשוקה של השחקנים ולנחישות של הנשיאה. רומא היא אחד המועדונים הגדולים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully