וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי העביר סדנת כדורסל במסגרת מרכז פרס לשלום

הפורוורד נטל חלק באירוע פתיחת השנה של תכנית בתי הספר התאומים. "כדורסל הוא כלי המגשר על כל המכשולים", אמר

עומרי כספי שחקן ה-NBA הישראלי הראשון העביר הערב (רביעי) ביפו סדנת כדורסל באירוע פתיחת שנת הפעילות של תוכנית בתי הספר התאומים לכדורסל ושלום שמפעיל מרכז פרס לשלום בשיתוף עמותת אל קודס. באירוע השתתפו כ-100 ילדים וילדות חניכי תוכנית בתי הספר התאומים משדרות, קריית מלאכי, באר טוביה, יפו, עין רפעה, יריחו ובית ס'חור. מדובר בשיתוף פעולה ראשון עם השחקן, שנוצר הודות להנהלת ליגת ה NBA.

פרויקט "בתי הספר התאומים לספורט ושלום" הנו פרויקט הדגל של מחלקת הספורט במרכז פרס לשלום, הפרויקט פועל מזה כשבע שנים. במסגרת התוכנית מקבלים הילדים בגילאי 5-13, חוג דו-שבועי של כדורסל כמו גם עזרה בלימודים ושיעורי העשרה בשפת האחר (ישראלים לומדים ערבית ופלסטינים לומדים עברית).

עומרי כספי: "מניסיוני כדורסל הוא כלי המגשר על מכשולי שפה, תרבות ודת ואני שמח לחלוק ניסיון זה עם ילדי פרויקט "בתי הספר התאומים לכדורסל ושלום" של מרכז פרס לשלום, ביפו".

תמי חי שגיב (מנהלת מחלקת הספורט במרכז פרס) – "אני מודה לעמרי כספי על הנכונות שלו לקחת חלק באירוע פתיחת השנה של בתי הספר לכדורסל ושלום" ובכך לסייע לנו להנחיל בקרב הדור הצעיר את ערך השוויון וחשיבות הדיאלוג בין כל האנשים באשר הם; יהודים, ערבים, שחורים ולבנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully