וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי: "מצפה כבר למפגש הדייויס"

המחבט מספר שתיים של ישראל חזר לארץ אחרי ההדחה ממוקדמות אליפות ארה"ב: "אני משחק טוב ומרגיש טוב פיזית"

כשבועיים לפני מפגש גביע הדייויס בין ישראל לאוסטריה (16-19 בספטמבר) נמצאים עדיין שחקני הנבחרת בארצות הברית, למעט הראל לוי, שחזר לארץ לפני מספר ימים לאחר הפסדו במוקדמות. לוי ערך ביומיים האחרונים אימוני כושר - וצפוי לפתוח מחר (חמישי) באימוני טניס עם עמוס מנסדורף. מלבד האימונים, החזרה המוקדמת תקנה ללוי זמן איכות עם אשתו ובתו הקטנה, בת החודשיים.

"הגעתי לארצות הברית בכושר טוב אך הגשם גרר אחריו ארבעה ימי המתנה ופגע בהכנה", אמר לוי. "לשמחתי, את הימים הגשומים ניצלתי כדי להיות עם דודי, נועם, אנדי, יוני ואייל". את ההפסד במוקדמות לא ייחס לוי לכושר בו הוא נמצא, אלא דווקא לתנאים ההפכפכים: "בתקופה האחרונה אני משחק טוב ומרגיש טוב פיזית. המשחק האחרון בארצות הברית לא היה טוב, אבל אני משייך זאת לתנאים בלבד. למזלי, התנאים בנוקיה קבועים - כך שהחלק הזה לא מדאיג אותי ואני מצפה לתחילת המפגש".

לוי כבר מחכה לחזרתם של חבריו, וכמובן שהתייחס גם לדרבי הישראלי: "אנחנו חברים מצוינים ומפגשי הדייויס הם הזדמנות נהדרת עבורנו כדי לבלות עוד ועוד. אנדי ויוני הם הצמד שלנו והלוואי ששניהם היו יכולים לעבור את הסיבוב הראשון ולצבור עוד זמן משחק", סיכם לוי. בתוך כך, מכירת הכרטיסים צוברת תאוצה ומתבצעת בימים האחרונים באופן אינטנסיבי. כרטיס לאולם יעלה 300 שקלים, כרטיסים ליציעים העליונים יעלו 150 שקלים למבוגר ו- 120 שקלים לילד וחיילים. מחיר מיוחד (ביציעים העליונים) לאב ובנו יעמוד על 240 שקלים ומחיר כרטיס לאב ושני בניו יעמוד על 300 שקלים. מחיר כרטיס VIP לשלושת הימים יעמוד על סך של 1,000 שקלים.

כזכור, המפגש יתקיים בין ה-16 ל-19 בספטמבר. ביום חמישי (16 בספטמבר) יחלו שני משחקי היחידים בשעה 13:00, ביום שישי (17 בספטמבר) בשעה 11:00 יתקיים משחק הזוגות וביום ראשון (19 בספטמבר) בשעה 13:30 יתקיימו שני משחקי יחידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully