וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב הודיע כי באלאק יחזור להיות קפטן גרמניה

המאמן הפריך סופית את הספקולציות סביב הסוגיה הבוערת: "הייתה לנו שיחה כנה ואמרתי שאני לא רואה לו מחליף"

יואכים לב שם היום (רביעי) סוף לכל השמועות והספוקלציות כשהודיע שמיכאל באלאק יהיה קפטן נבחרת גרמניה מיד כשישוב לסגל. "כרגע, בסטיאן שווינשטייגר וסמי חדירה הם הקשרים במרכז השדה ופיליפ לאהם הוא הקפטן", אמר המאמן בן ה-50, "אבל ברגע שמיכאל באלאק יחזור לסגל הנבחרת הוא יקבל בחזרה את סרט הקפטן".

לב סיפר על דרך קבלת ההחלטה: "הייתה לי שיחה מאוד פתוחה עם באלאק. אמרתי לו בכל הכנות שאני עדיין לא רואה לו מחליף. המצב שהיה במונדיאל הוא לא הטבעי וכשבאלאק יהיה כשיר ב-100 אחוז, הוא יהיה קפטן הנבחרת". בנוסף, אמר לב: "באלאק היה פצוע במשך שלושה חודשים והייתה לו הכנה מאוד בעייתית לעונה הנוכחית. גם הוא יודע את זה ומבין שבמצב הנוכחי הוא לא יכול לעזור לנבחרת. הוא יביא לנבחרת הרבה אמביציה ועבודה קשה".

כזכור, אחרי הניצחון 0:4 על ארגנטינה ברבע גמר המונדיאל האחרון, אמר הקפטן הזמני, פיליפ לאהם, כי הוא לא מתכוון לוותר על סרט הקפטן במהרה ועורר סערה ציבורית בגרמניה. חלק מפרשני וגדולי כדורגלני העבר יצאו בעד באלאק, ביניהם פרנץ בקנבאואר, בעוד אחרים העדיפו לרענן את הנבחרת ולא למהר להחזיר את הסרט לבאלאק, כשלותר מתיאוס היה הבולט ביניהם. עד כה, החליט יואכים לב וסביבתו הקרובה לשמור על שקט בנושא ורק עכשיו, יומיים לפני צמד המשחקים במוקדמות יורו 2012 - נגד בלגיה ואזרבייז'אן, בחר המאמן הלאומי להכריע סופית בסוגיה.

בנוסף, הודיע המאמן הגרמני כי ימשיך להעניק את הקרדיט בין הקורות לשוער שאלקה מנואל נוייר, שהיה מהטובים בגרמניה במונדיאל האחרון. זאת לאחר שקיבל את אפודת השוער הראשון רק בעקבות פציעתו של מי שהיה אמור להיות השוער הראשון, רנה אדלר.

* בתוך כך, הודיע מאמן נבחרת הולנד, ברט ואן מרוויק, כי הקפטן הבא של האורנז' הוא מארק ואן בומל. זאת כזכור, לאחר פרישתו של ג'ובאני ואן ברונקהורסט לאחר המונדיאל האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully