וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "חשוב שיגיעו בעלים חדשים כדי להצליח"

חלוץ ליברפול סיפר מה לדעתו המפתח להחזרת האדומים לצמרת: "אנו עדיין המועדון הכי גדול, זו פריבילגיה לשחק פה"

מה הפיתרון לכשלונות האחרונים של ליברפול? את השאלה הזו שאלו את פרננדו טורס, שמשוכנע שהבעיות ייפתרו אם הקבוצה תירכש. בראיון שנערך עם הכוכב הספרדי בתחנת הרדיו 'קדנה קופה', אמר טורס כי "זה חשוב שבעלים חדשים יגיעו כדי להפוך אותנו לקבוצה תחרותית יותר".

טורס התייחס למצבם של האדומים, שעלו לשלב הבתים בליגה האירופית והשיגו עד כה ארבע נקודות משישה משחקים בליגה, ואמר: "אנחנו לא נמצאים רחוק. הייתה לנו עונה מזעזעת בשנה שעברה, אבל לפני כן היינו ארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד. אני מקווה שנוכל למצוא רוכשים שיקנו את המועדון ויהפכו את ליברפול להיות כזו שמסוגלת להיאבק כלכלית עם צ'לסי ויונייטד".

על המאבק הנוכחי מול הגדולות, הוא אומר: "ליברפול שמרה על סטיבן ג'רארד, שזה דבר חשוב. יש לנו עדיין קבוצה נהדרת. זה מצב עדין שאנחנו לא בליגת האלופות, אבל אנחנו עדיין המועדון הכי גדול באנגליה ולשחק באנפילד בכל שבוע זו פריבילגיה, כך אני רואה את זה. אני אוהב שיש מטרות ואני רוצה להצליח בהחזרת ליברפול לאן שמגיע לה. זה תמיד מסובך כשאתה מתחיל עם מנג'ר חדש ושחקנים חדשים, אבל נראה מה אנחנו מסוגלים לעשות".

על העובדה שהעדיף להישאר בליברפול, למרות שהיה מחוזר כמו בכל קיץ, אמר טורס: "המועדון קיבל הצעות והחליט לסרב להן. כאן זה נגמר. כולם חשבו שאני אעזוב לספרד במהלך הגביע העולמי ולא היה בזה שום דבר. אמרתי כשחזרתי לאימונים שהעתיד שלי הוא בליברפול. יש לי חוזה עד 2013. השנה המטרה שלנו צריכה להיות בטופ 4. כמו כל שחקן בקבוצה, אני רוצה שנשתפר ונזכה בתארים ולשם כך זה חשוב שיהיו לנו בעלים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully