וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן יוסטון: "זהו יום גדול עבורי"

הנשיא פרס נפגש עם כוכבי ה-NBA בעבר ועם כספי, עליו אמר: "גאה שיש לנו ישראלי כמוהו". כספי מקווה להיות שחקן חמישייה

נשיא המדינה, שמעון פרס, כבר רגיל לפגוש אורחים מכובדים מכל העולם, אבל היום (רביעי) זכה פרס לפגוש את עמרי כספי, שחקנה של סקרמנטו קינגס, ואת אלן יוסטון, ששיחק בין השאר בדטרויט ובניו יורק ניקס. השניים הגיעו למפגש שנערך בירושלים בביתו של פרס בעיקר כדי לתמוך במאמצים לשלום ולתמוך בקירוב היחסים בין ישראל לארצות הברית.

"ספורט הוא דרך מצוינת להביא לשלום בין עמים ובין אנשים", אמר פרס. "הראשונים שהדפו גזענות היו אנשי הספורט. זה היה באולימפיאדת ברלין באיצטדיון שהיטלר נאלץ לברוח ממנו. מאז אנשים הפסיקו להסתכל אם אתה שחור או לבן. בעיני זו הגישה היהודית".

על השתלבותו של כספי ב-NBA, אמר הנשיא: "אני גאה שיש לנו ישראלי כמו כספי שנמצא בטופ של הספורט העולמי ואני אמשיך לעקוב אחריו". כספי עצמו אמר: "זה יום מרגש ויום מיוחד לפגוש את הנשיא. מה שאני אקח מהאירוע הזה זה בעיקר מה שהנשיא אמר בסוף בשיחה פרטית, שהדרך שהספורטאים מייצגים היא מה שהילדים הקטנים רואים בנו. אני שמח מאוד ונרגש להיות כאן. סקרמנטו האמינה בי לכל אורך הדרך והמטרה הבאה שלי היא לתפוס את עמדת הסמול פורוורד הפותח שם. משם נמשיך להתקדם, כי מי כמוני יודע שספורט יכול לגשר בין עמים".

אלן יוסטון היה גם הוא נרגש, ואמר: "זה יום גדול עבורי במיוחד בשל הצורה שבה הנשיא כיבד אותנו ביום שבו הוא התחיל בעצם את המורשת של שיחות השלום. זה כבוד גדול מאוד ולא יכולתי לבקש חוויה טובה מזאת מהטיול בישראל. פוליטיקה וספורט הולכים יחד כי ספורט זו פלטפורמה מצוינת לחבר אנשים ביחד ורגע השיא בשבילי היה לשמוע את הנשיא מדבר על משחק כדורגל מיוחד שבו ערבים ויהודים שיחקו יחד. בשבילי זה בעצם כל הסיפור ומה שאנחנו צריכים לשאוף אליו בסוף".

אגב, במהלך המפגש קיבל פרס מכריס וואלאס, הג'נרל מנג'ר של ממפיס, חולצה של הקבוצה עם שמו מתנוסס על גביה והמספר 18. וואלאס הסביר שהמחווה ניתנה לפרס מכיוון שלקבוצתו חסר מנהיג אמיתי ומנוסה שיוביל את הגריזליס לפלייאוף.

מחר תקיים בני השרון משחק ראווה נגד קבוצת כוכבי NBA לשעבר באולם היובל בהרצליה (19:00). בקבוצת הכוכבים ישחקו בין השאר יוסטון, ג'רום וויליאמס, ששיחק תשע עונות בליגה הטובה בעולם, פול גרנט ואנטוני בונר. את הקבוצה מאמן אביו של דוויט הווארד, שהיה אמור אף הוא להשתתף באירוע אך נבצר ממנו להגיע. דן שמיר, מאמן בני השרון, אמר לקראת המשחק: "אנחנו שמחים לפתוח את העונה במשחק מול כוכבי אגדות כדורסל מה-NBA ולהציג חלק מהשחקנים שלנו. אני משוכנע שהקהל יהנה מערב כדורסל כיפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully