וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלב: "חייב לקחת את ההזדמנות בבירמינגהאם"

הבלארוסי, שעבר מבארסה, העדיף את הקבוצה של מקליש על ליברפול וטוטנהאם: "הפרמיירליג היא הליגה המהנה ביקום"

תאמינו או לא, אבל אלכסנדר חלב, שעבר בהשאלה אתמול (שלישי) עד תום העונה מברצלונה לבירמינגהאם האנגלית, מספר שהוא העדיף להצטרף לקבוצתו של אלכס מקליש על פני מעבר לליברפול או טוטנהאם.

כזכור, חלב עבר מארסנל לברצלונה ב-2008, אבל את רוב זמנו בקאמפ נואו הוא העביר על הספסל. בעונה שעברה הוא שיחק בהשאלה בשטוטגרט, אבל בכל הזמן הזה הוא מספר כי רצה לחזור לאנגליה. "היו הרבה הצעות: ליברפול, טוטנהאם ובנפיקה", הוא אומר לעיתון הבלארוסי פרסבול. "היה נחוץ מבחינתי לשקול בזהירות את כל האפשרויות. עם חלק מהקבוצות לא הצלחנו להגיע לסיכום לגבי התנאים. בירמינגהאם סיטי הראתה התעניינות יותר מכל אחת אחרת, ולכן היא הייתה ההעדפה שלי".

על ההחלטה לעבור לאנגליה, אמר הבלארוסי: "ההחלטה קיבלה תאוצה בשל העובדה שאני מכיר את הליגה האנגלית. זה מושלם עכשיו. הפרמיירליג היא הליגה המהנה ביותר ביקום. בירמינגהאם זה מועדון יציב והמנג'ר, אלכס מקליש, הוא מקצוען. הם לא ארסנל, שמשחקת בכל שנה בליגת האלופות, אבל עבורי זה חשוב כעת לשחק סדיר ולחזור לרמה הקודמת שלי. להיות כן, העונה וחצי האחרונות לא היו מה שצריך, אבל העסקה עם בירמינגהאם זו ההזדמנות שלי ואני חייב לקחת אותה".

* חלוץ ליטקס לובץ' ונבחרת בולגריה איבלין פופוב לא יוכל להשלים את חלומו ולעבור לפרמיירליג, לאחר שלא קיבל רישיון עבודה ולא יצטרף לבלקבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully