וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.9

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה את ההעברות בשוק השחקנים העולמי עם סגירת חלון ההעברות

העברות

* היפני הבינלאומי דייסוקה מאטסוי מצטרף לטומסק הרוסית בהשאלה מקבוצתו, גרנובל. הקשר אמור לשחק בארבעת החודשים הקרובים ברוסיה אחרי שש שנים שבהן שיחק בצרפת.

* חטאפה הודיעה שהצליחה להחתים ברגע האחרון את המגן הימני פאבלו פינטוס על חוזה לחמש שנים. פינטוס האורוגוואי הגיע רק ביוני האחרון לרומא, אך על רקע הגעתו של הרננדז, הוא שוחרר.

* חלוצה ההולנדי של בלקבורן, מיסיאו ריטגרס, מצטרף לווילם II בהשאלה לשנה. את העונה שעברה סיים ריטגרס כמלך השערים של קבוצת המילואים בבלקבורן.

* מיינץ תמשיך ליהנות מהמגן השמאלי מאליק פתחי, שמושאל לקבוצה לעונה נוספת עם אופציה לרכוש את כרטיסו בסיום העונה. פתחי שייך לספרטק מוסקבה ועבר לגרמניה במחצית השנייה של העונה שעברה.

* מלאגה מצרפת את קשר נאנסי, אלפרד אנדיאה. שווי העסקה מוערך בכ-2.8 מיליון יורו.

* ליברפול הודיעה שנביל אל זהאר הושאל לפאוק סלוניקי לעונה. מוקדם יותר הודיע הקשר המרוקני שהוא מעוניין לעזוב את המועדון בשל מיעוט ההזדמנויות שלהן הוא זוכה.

* לבאנטה השאילה את החלוץ פליפה קייסדו ממנצ'סטר סיטי לעונה הקרובה, אחרי שבמהלך השנה שעברה הוא הושאל למלאגה, שם כבש 18 שערים.

* חלוץ ליטקס לובץ' ונבחרת בולגריה איבלין פופוב לא יוכל להשלים את חלומו ולעבור לפרמיירליג, לאחר שלא קיבל רישיון עבודה ולא יצטרף לבלקבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully