וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: ירושלים בבאר יעקב, מכבי חיפה ברמלה

31.8.2010 / 15:15

הגרלת סיבוב א' בגביע המדינה בכדורסל נערכה במשרדי האיגוד: הפועל ת"א תתארח ביבנה, אשקלון נגד אייזנברג ונהריה

הגרלת סיבוב א' של גביע המדינה נערכה היום (שלישי) באיגוד הכדורסל בהשתתפות 20 קבוצות, כאשר 6 מהן מליגת העל: מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד, הפועל חולון, עירוני אשקלון, מכבי חיפה והפועל ירושלים. לפני ההגרלה עתרה קבוצת הפועל חיפה כנגד ההגרלה מאחר והקבוצה הגישה את הערבויות המתאימות באיחור ולא אושר לה להשתתף בגביע. העתירה נדחתה לבסוף והקבוצה תדע באיזה ליגה תשחק רק ביום ראשון לאחר ישיבת המליאה של הבקרה התקציבית.

הפועל ירושלים, שהודחה אשתקד בשמינית הגמר, תתארח בבאר יעקב ב-20 לאוקטובר, ובאותו תאריך תתארח מכבי חיפה ברמלה מול הקבוצה המקומית. שאר משחקי הגביע ייערכו ב-28 לספטמבר, כאשר בתאריך זה תתארח הפועל חולון מול הפועל קרית טבעון, מכבי ראשון לציון תתארח בכפר סבא מול אליצור כוכב יאיר/כפר סבא, עירוני אשקלון תצפין לנהריה למפגש מול הקבוצה של שאול אייזנברג, ואילו מכבי אשדוד העולה החדשה תפגוש את הפועל לב השרון.

הפועל תל אביב, שעלתה העונה לליגה הלאומית תתארח ביבנה למשחק מעניין, ובשני מפגשים מעניינים נוספים על טהרת הלאומית תארח מ.כ הבקעה את עירוני רמת גן והפועל עפולה תארח את הפועל יקנעם/מגידו בדרבי העמקים. במשחק נוסף תארח מכבי הוד השרון את הפועל בארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully