וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו מוריינטס הודיע על פרישה מכדורגל

חלוץ ריאל מדריד לשעבר תולה את הנעליים בגיל 34 "כדי לבלות יותר עם המשפחה". זכה עם הקבוצה 3 פעמים בליגת האלופות

חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר, פרננדו מוריינטס, הודיע היום על פרישה מכדורגל בגיל 34. "אחרי 17 שנה ברמה הגבוהה ביותר של הכדורגל אני רוצה לבלות יותר זמן עם משפחתי", הוא אמר. הוא צפוי כעת להתחיל בקריירת פרשנות ברשת הטלוויזיה Telecinco.

מוריינטס גדל באלבסטה ולאחר מכן שיחק בסראגוסה, כשבמקביל שיחק בכל נבחרות הנוער של ספרד. ב-1997 נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת סכום של כ-6.5 מיליון יורו ולמרות שבדרך כלל שימש כשחקן רוטציה, הפך לאחד מאהובי הקהל בסנטיאגו ברנבאו שם כבש 72 שערים ב-182 משחקים, ביניהם כמה חשובים ומכריעים.

בעונת 2003/4 הוא עבר למונאקו והגיע איתה עד לגמר ליגת האלופות, תוך כדי שהוא מסיים את הקמפיין כמלך השערים עם תשעה כיבושים במפעל היבשתי. חרי שחזר לריאל לחצי עונה, עבר לליברפול ובהמשך שיחק שלוש שנים בולנסיה. בעונה החולפת הגיע למארסיי וזכה איתה באליפות ובגביע הליגה, אבל מיעט לשחק וכבש שער אחד בלבד.

רשימת התארים של מוריינטס כוללת שלוש זכיות בליגת האלופות ושתי אליפויות עם ריאל מדריד, זכייה בגביע האנגלי עם ליברפול, זכייה בגביע הספרדי עם ולנסיה וכאמור אליפות וזכייה בגביע הליגה עם מארסיי. בנבחרת ספרד כבש 27 שערים ב-47 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully