וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן סיכם במכבי תל אביב

31.8.2010 / 19:01

אחרי משא ומתן ממושך הגיע קשרה של בורוסיה מנשגלדבאך לסיכום עם הצהובים. רנגלוב העלה את דרישותיו הכספיות

גל אלברמן סיכם הערב (שלישי) את תנאיו במכבי תל אביב. אחרי מו"מ ארוך וממושך בחודשים האחרונים, בימים האחרונים הושגו הסכמות עם בורוסיה מנשגלאדבך ועם השחקן שהסכים לוותר על הסכומים אותם דרש בתחילה, וביממה האחרונה נפתרה המחלוקת לגבי החוזה. ממכבי תל אביב נמסר לאחר הסיכום: "הנסיון הרב והמקצועיות של גל יתרמו לנו רבות ויחזקו את הקבוצה".

ביממה האחרונה הסכימו ראשי מנשנגלדבאך להעלות באופן משמעותי את סכום הכסף אותו הם מוכנים להשלים ממשכורתו של אלברמן, והסוגייה האחרונה שנדרשה לפתרון הייתה אופן התשלום לשחקן, שהתעקש לקבל את הכסף בחוזה פיקס, אך הסכים לבסוף להסתפק בחוזה על בסיס כמות משחקים ופרמיות. החוזה עצמו טרם נחתם, כשעדיין נותרו מספר פרטים שייסגרו בימים הקרובים.

התקדמות נוספת נרשמה אמש בין מכבי תל אביב ובורוסיה דורטמונד בנוגע לעסקת העברתו של החלוץ הבולגרי דימיטאר רנגלוב לקרית שלום, אך יחד עם זאת, נותרו פערים בין הצדדים ובנוסף, החלוץ עצמו החליט להעלות את דרישותיו הכספיות, מה שמעכב בינתיים את סגירת העסקה.

נכון לעכשיו מוכנים ראשי דורטמונד להשאלה תמורת כ-200 אלף יורו ואופציית קנייה עתידית בכ-700 אלף יורו נוספים שכן הבולגרי נרכש במיליון יורו והם מעוניינים להחזיר בסופו של דבר את השקעתם. במכבי העריכו כי ניתן יהיה להוריד את דמי ההשאלה בכ-50 אלף יורו נוספים שכן הגרמנים לחוצים להיפטר מהשחקן, שלא זוכה לדקות משחק לאחר ששני חלוצים חדשים הובאו לסגל על חשבונו.

ראשי מכבי קיבלו ביממה האחרונה חוות דעת מקצועיות מצוינות על רנגלוב, ששיחק גם עם סאבו פאביצ'ביץ' וגם עם איביצ'ה אילייב באנרג'י קוטבוס הגרמנית לפני שנתיים. במכבי מקווים שגם דורטמונד וגם השחקן עצמו יורידו בדרישות הכספיות, אחרת יחפשו אופציות חלופיות.

במידה שרנגלוב יוחתם בסופו של דבר, מי שייפנה את מקומו הוא הקשר אלברט באנינג, שבנוסף לפציעה במפשעה ממנה הוא סובל, במכבי גם היו מאוכזבים מיכולתו המקצועית. במידה ולא יגיעו עמו לסיכום כספי חוזהו יוקפא.

עדכון ראשון: 11:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully