וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "המשחק הזה פתח לנו את העיניים"

גארד ארה"ב למד לא מעט מהניצחון הדחוק על ברזיל במונדובאסקט. בילאפס: "החבר'ה הצעירים קיבלו שיעור"

נבחרת ארצות הברית לא נתקלה במהמורות עד כה במונדובאסקט, עד המשחק אמש (שני) נגד ברזיל. האמריקאים פיגרו לאורך המחצית הראשונה ורק בשנייה הצליחו לחולל מהפך בתוצאה, וליטול את ההובלה. לאחר סדרת איבודים והחטאות משני הצדדים צימק לאנדרו בארבוסה ל-70:68 בלבד לארה"ב, חצי דקה לסיום, ולאחר שצ'ונסי בילאפס החטיא שלשה גורלית סחט מרסיליניו הוארטס עבירה, החטיא את הזריקה הראשונה, החטיא גם את השניה בכוונה והשתלט על הריבאונד של עצמו, אלא שהחטאה נוספת של בארבוסה מתחת לסל וממש עם הישמע השריקה האחרונה, מנעה מהברזילאים סנסציה אדירה. החלומות נשארו עם מאזן נקי מהפסדים, אך הניצחון הדחוק הדליק להם נורה אדומה.

"המשחק הזה פתח לנו את העיניים", אמר בסיום גארד ארצות הברית דרק רוז, שקלע 11 נקודות והוליך את קלעי החלומות. "אנחנו יודעים שקבוצות רוצות מאוד לנצח אותנו, ולנו יש את אותה מטרה".

"חשבתי שהכדור ייכנס, אבל זה בסדר, עשינו עבודה גדולה", אמר בארבוסה לאחר המפגש עם חבריו מה-NBA, "אני לא חושב שארצות הברית חשבה שנוכל לעשות לה כאלה בעיות". וברזיל, עם בארבוסה וטיאגו ספליטר, אכן עשתה בעיות לאמריקאים.

"ידעתי כבר במחצית הראשונה שהולך להיות משחק צמוד גם ברבע הרביעי, משחק של הדקות האחרונות", אמר גארד ארה"ב, "הכנתי את עצמי לסיום כזה". בילאפס, שניצח את ברזיל גם ב-2007, סבור כי הניצחון הדחוק יתרום בהמשך הטורניר לצעירים בנבחרת האמריקאית. "יצאנו עם ניצחון, והחבר'ה הצעירים קיבלו שיעור, הם מבינים כמה קטן ההבדל בינו לבין הפסד. החזקת כדור, איבודים, כל הדברים שדיברנו עליהם - עכשיו הם מבינים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully