וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: ”אם זה תלוי בי, הייתי לוקח את רוביניו”

באנגליה מדווחים כי מילאן במגעים עם מנ’ סיטי, ונשיא הרוסונרי אישר. בניטז: ”אנחנו חסרים כושר גופני”. זלאטן עוקץ את זאנטי

אלופת אירופה ואיטליה, אינטר, עדיין רחוקה מהיכולת שאפיינה אותה בשלהי העונה הקודמת. לאחר שהנראזורי הפסידו בסופרקאפ האירופי לאתלטיקו מדריד, הגיע מחזור הפתיחה של הסרייה A וחשף כי גם בזירה המקומית הקבוצה של מאסימו מוראטי עדיין מגמגמת. אמש (שני) נפרדה האלופה מבולוניה בתיקו 0:0 מאכזב. אינטר שלטה במשחק החוץ הזה, ווסלי סניידר הצטיין וסמואל אטו אפילו הדביק כדור למשקוף, אבל כל זה הספיק רק לנקודה אחת.

"ברור שאנחנו חסרים כושר גופני ויש קצת עייפות", אמר מאמן אינטר רפא בניטז, "אני מרוצה מהאופי ומהכדורגל שהצגנו בעיקר במחצית השנייה. אולי נעשה עוד העברה עד סגירת חלון ההעברות, ואם לא - נחכה לינואר".

בעוד אינטר מנסה לחזור לעניינים, הקפטן שלה חאבייר זאנטי מנהל ביממה האחרונה ויכוח עם חברו לשעבר במדי הנראזורי, זלאטן איברהימוביץ', שעבר כזכור לשורות היריבה העירונית השנואה מילאן. זאנטי ביקר את מעברו של זלאטן ואמר לתקשורת האיטלקית כי אינו מתפלא על כך שחצה את הכביש. זאנטי אף כינה את איברהימוביץ' "אדם אנוכי", והשבדי הבינלאומי לא נותר חייב.

"אינטר הולכת בדרך שלה והיא לא צריכה לחשוב עליי", אמר איברהימוביץ' בראיון ל"גאזטה דלו ספורט", "הם צריכים לזכור שעד שאיברהימוביץ' הגיע הם לא זכו בכלום. אני מצפה שזאנטי יזכור את זה, אני הייתי מדבר עליי טובות אם הייתי במקומו. היו לי שלוש שנים יפות עם הנראזורי, עכשיו אני חושב רק על מילאן, ואתן הכל כדי לנצח בדרבי. בארבע השנים הבאות מילאן יכולה לזכות בהכל ואני מעמיד את עצמי לשירותיה. יש לנו את אחת ההתקפות הכי חזקות באירופה עם רונאלדיניו ופאטו, ואל תשכחו את בוריילו ואינזאגי".

למרות השמות הגדולים, התקשורת האיטלקית מדווחת כי נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני רוצה לצרף לחוד ההתקפה את רוביניו הברזילאי. בתקשורת האנגלית מדווח כי סוכן השחקנים מינו ראיולה, שמייצג גם את איברהימוביץ', פתח במגעים עם מנצ'סטר סיטי בנוגע להשאלתו של הברזילאי, כשאופציה של מכירה בקיץ הבא מרחפת מעל העסקה הנרקמת בין המועדונים. ברלוסקוני צוטט ב"סאן" האנגלי כשאמר: "אם יש שחקן מסוים שמעניין אותנו ומתאים לצרכים שלנו, אנ ננסה לצרף אותו. אם זה היה תלוי בי, הייתי לוקח את רוביניו". באנגליה מדווחים כי מילאן מוכנה לשלם למנצ'סטר סיטי כ-20 מיליון ליש"ט תמורת הברזילאי, ויתכן שההעברה תתבצע רק בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully