וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הביסה את חיחון 0:4

הקולצ'ונרוס המשיכו את המומנטום המצוין, נעזרו בשערים של חוראדו (11), פורלאן (39, 63) וסימאו (93), ועלו לפסגה

ביום שישי האחרון הפתיעה אתלטיקו מדריד את אינטר עם 0:2 משכנע במונאקו, בדרך להניף גביע ראשון עוד לפני שהחלה העונה בספרד: הסופרקאפ האירופי. הערב (שני) יצאו לדרך הקולצ'ונרוס גם בספרד, כאשר המשיכו את המומנטום החיובי בדרך להשגת 0:4 נינוח, קליל ומשכנע על ספורטינג חיחון.

לפני המשחק ניסה קיקה סאנצ'ז פלורס להוריד את שחקניו אל הקרקע, ובעוד שלתקשורת אמר כי "בטוח תהיה אווירה של מסיבה", הוא בעצמו זכר שאתלטיקו הפסידה לחיחון 1:0 במשחק ידידות רק לפני החודש. עם זאת, הערב זה היה סיפור אחר לגמרי. הויסנטה קלדרון געש בפעם הראשונה כבר בדקה ה-11, כאשר חוזה חוראדו, שמבוקש על ידי שאלקה, קיבל מסירה מראול גארסיה והכניע את חואן פאבלו קולינאס עם בעיטה חזקה בנגיעה אחת, כדי לקבוע 0:1 למארחת.

חיחון דווקא הגיעה ללא מעט מצבים הערב, אלא שיכולת טובה של דויד דה חאה, שנמצא בכושר מצוין, מנעו ממנה לבוא על שכרה. מנגד, דייגו פורלאן הראה לחלוצי היריבה כיצד עושים זאת נכון: פעם בדקה ה-39, לאחר מבצע מדהים של סרחיו אגוארו, ופעם נוספת בדקה ה-63, כאשר הפעם נכנס תומאס אויפלושי לתפקיד המבשל. את הדובדבן שעל הקצפת שם סימאו סברוסה המחליף, שביצע דאבל-פס נהדר עם מחליף נוסף, מריו סוארז, וסובב כדור מושלם, שניות ספורות לפני השריקה, כדי לנעוץ את הכדור בחיבורים ולקבוע את תוצאת המשחק. הקולצ'ונרוס משיגים 0:4 משכנע מאוד, ועולים למקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully