וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו הוצג בברצלונה: "הזדמנות של פעם בחיים"

קשר הרכש שקיבל את החולצה מספר 14, לא בונה כרגע על מקום בהרכב: "בעמדה שלי משחקים שלושה אלופי עולם"

חאבייר מסצ'ראנו, קפטן נבחרת ארגנטינה, הפך הערב (שני) באופן רשמי לשחקן ברצלונה כשהוצג בקאמפ נואו לעיני 5,000 אוהדים וקיבל את החולצה מספר 14. אלופת ספרד רכשה את כרטיסו של הקשר האחורי מליברפול תמורת 22 מיליון יורו, כשהוא חתם על חוזה לארבע שנים והפך לשחק הרכש השלישי של בארסה העונה, אחרי דויד וייה ואדריאנו. אגב, סעיף השחרור של השחקן עומד על 90 מיליון יורו.

מסצ'ראנו הצטנע במסיבת העיתונאים וביקש להפחית בציפיות. "אהיה טיפש אם אחשוב שאשחק בכל המשחקים", אמר הקשר הארגנטינאי והחל לפרגן לצ'אבי, אנדרס אינייסטה וסרחיו בוסקטס. "צריך לכבד את האנשים שעושים את העבודה כרגע. בעמדה שלי משחקים שלושה אלופי עולם שכבר זכו בכל תואר. אני באתי ללמוד, לעזור ולשחק - לא באתי לחופשה. זו הזדמנות של פעם בחיים מבחינתי ואתן את הכל כשאשחק".

מסצ'ראנו הודה כי ללאונל מסי היה חלק גדול בהחלטתו להגיע לברצלונה: "ללאו הייתה השפעה גדולה, אבל ההחלטה הסופית הייתה שלי. כשהמועדון הטוב עולם רוצה אותך... אני מאוד שמח על הבחירה שעשיתי. ברגע שצצה האפשרות, הדבר האחרון שחשבתי עליו היה הכסף. ההשתייכות לברצלונה זו יוקרה שלא ניתנת במקומות אחרים".

ג'וזפ מריה ברתומאו, סגן הנשיא של ברצלונה, הבהיר כי בזאת מסתיים מסע הרכש של הקבוצה. "הסגל סגור, לא נצטרף שחקנים נוספים השנה", אמר במסיבת העיתונאים בה הוצג מסצ'ראנו ושם סוף לשמועות לפיהן פפ גווארדיולה יצרף שחקן נוסף. "אנחנו גאים ששחקן כמו מסצ'ראנו הצטרף אלינו. מדובר בשחקן איכותי עם רקורד בינלאומי שמשמש גם כקפטן של נבחרתו. הוא עשה מאמץ אישי גדול כדי להגיע אלינו והסכים לוותר על 20 אחוזים משכרו. זה מראה עד כמה גדולה הייתה התשוקה שלו להצטרף".

המנהל המקצועי של ברצלונה, אנדוני זוביזארטה, בטוח שמסצ'ראנו "יוסיף הרבה גיוון לקבוצה ויעזור לה לרוץ קדימה. מדובר בשחקן עם אישיות יוצאת מן הכלל, מקצוען שיתרום רבות לברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully