וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה עשתה לעראבה בקרת נזקים

שחקניו של אייל לחמן התעללו בקבוצה שבקושי עברה בבקרה, עם 0:6 מוחץ ושלושער של רז כהן. 1:2 לראשון לציון על ג'ת

המחזור השני בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם ארבעה משחקים, כולל שניים בהם שיחקו הקבוצות שעברו בבקרת התקציבים בשבוע שעבר ועבורן מדובר למעשה בהופעת בכורה העונה. במשחק שפתח את המחזור אירחה מכבי אחי נצרת את האקס נג'ואן גרייב שמאמן את בני לוד, ושני הצדדים נפרדו ב-1:1 דרמטי שמותיר את הקבוצות ללא ניצחון. מי שהשיגה ניצחון ראשון היא הפועל ראשון לציון, שגברה בביתה 1:2 על העולה החדשה עירוני ג'ת. גם הפועל נצרת עילית ניצחה, 0:1 את עירוני בת ים, לה עדיין אין נקודות או שער זכות. את התוצאה של הערב סיפקה הפועל רעננה, שמחצה את אחווה עראבה 0:6.

הפועל רעננה - אחווה עראבה 0:6

חצי עונה העביר אייל לחמן כמאמן עראבה בשנה שעברה, אבל כנראה שזה לא מספיק כדי לעשות עימה חסד. עראבה עברה בקושי בבקרת התקציבים בשבוע שעבר, אבל היא עדיין קבוצה מפורקת שנחשבת למועמדת הברורה לרדת ליגה, בעיקר כשממאזנה הופחתו כבר 10 נקודות. לחמן והפועל רעננה שלו לא התחשבו במצבה של היריבה, וחגגו על חשבונה עם שישייה.

גבריאל לימה, שכיכב אצל לחמן בבני סכנין, השלים את הקאמבק שלו לישראל עם צמד במחצית הראשונה (22 ו-45), כשבתווך איתי טואף החמיץ פנדל (30) אחרי הרחקה של מועמר קראקרה האורח ורז כהן כבש שער משלו (40). המחצית השנייה הייתה כבר כולה של כהן הצעיר, שכבש בדקות 48 ו-60 והפך לראשון שמבקיע שלושער העונה בליגה. ויקי זנזורי התכבד בשער השישי בדקה ה-78, ורעננה במקום השני בטבלה.

הפועל ראשון לציון - עירוני ג'ת 1:2

שבוע לאחר שעברה בבקרת התקציבים וקיבלה את האישור לשחק בליגה הלאומית, העולה החדשה התארחה בראשון לציון ועשתה צרות לקבוצה היומרנית של ניסן יחזקאל. אחרי מחצית ראשונה מאופסת היה זה ניר כהן שהעלה את האורחים מהצפון ליתרון בדקה ה-63 עם כדור אדיר מ-35 מטרים למשקוף ופנימה, אבל ליאור ברטקובסקי איזן בחלוף חמש דקות אחרי בישול של דייויד גומז. גיא משפתי היה האיש שהשלים מהפך בדקה ה-73, כשתוך כדי זינוק נגח לרשת כדור שהגביה לעברו דודו אברהם. ראשון לציון משיגה ניצחון ליגה ראשון, ג'ת מפסידה בבכורה שלה בלאומית.

מכבי אחי נצרת - בני לוד 1:1

נג'ואן גרייב הגיע למפגש סנטימנטלי במיוחד עבורו, כשהתארח בעילוט עם בני לוד אותה הוא מאמן, אצל מכבי אחי נצרת בה הוא נחשב לאחד הסמלים הגדולים. אחי, עם שמעון הדרי על הקווים, חזרה עם נקודה מבאר שבע במחזור הקודם, והסתפקה גם הפעם בתוצאת תיקו שמותירה אותה עמוק מתחת לקו האדום עם מינוס שבע נקודות, זכר לעונש שהוטל עליה עקב פעילותה תחת מפרק.

החל מהדקה ה-41 שיחקו הקבוצות ב-10 שחקנים לאחר הרחקתם של אלירן חודדה המקומי ואברטון האורח, ובסופו של דבר השטחים המרווחים שנוצרו בעקבות השינוי סייעו לכיבוש שערים. לוד כבר חשבה שהיא חוזרת עם שלוש הנקודות אחרי שער של טל מאיר בדקה ה-88, אבל אמג'ד סלימאן איזן בתוספת הזמן.

הפועל נצרת עילית - עירוני בת ים 0:1

האורחים התחזקו בשבוע האחרון כשהחזירו לשורותיהם את זוהר חוגג, משה אבוטבול וחיים איצרין וצירפו גם את החלוץ ג'ורג' דאטורו, אבל זה לא הספיק מול הקבוצה של ירון הוכנבוים. נצרת עילית רצתה להתאושש מההפסד 1:0 להפועל הרצליה במחזור הפתיחה, ואספה את שלוש הנקודות בזכות שער יקר של יהודה זנו בדקה ה-60. בת ים עדיין ללא נקודות וללא שער זכות, ולמאמן דורון ממן ממתינה עבודה רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully