וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי חוזר לנבחרת הולנד

שנתיים מאז משחקו האחרון, ולאחר שלא נלקח למונדיאל, קיבל החלוץ הלוהט של המבורג זימון מחודש לקראת מוקדמות היורו

אכזבה גדולה נרשמה בכדורגל העולמי כאשר רוד ואן ניסטלרוי נותר מחוץ לסגל ששלחה נבחרת הולנד למונדיאל 2010 בדרום אפריקה. אלא שגם ללא החלוץ הבלתי נגמר רשמו האוראנג' גביע עולמי מופלא שהסתיים רק בגמר, בהפסד לספרד, והערב (שני) החליט מאמן האוראנג', ברט ואן מרוויק, להחזיר את החלוץ הנהדר לסגל לקראת צמד המשחקים מול סן מרינו ופינלנד במסגרת מוקדמות יורו 2012.

ואן ניסטלרוי (34) שעזב את ריאל מדריד לטובת המבורג באמצע העונה שעברה, נמצא בכושר מצוין, וניתן היה לראות זאת בגביע הגרמני - אז הפציץ שלושער נינוח ואופייני - וכן במחזור הליגה הראשון, כאשר עזר לקבוצתו לנצח את שאלקה של ראול 1:2 עם צמד מצוין, והשני, בו הבקיע אחד ב-1:3 על פרנקפורט.

כזכור, עוד בינואר 2007 הודיע ואן ניסטלרוי על פרישה מהמדים הלאומיים לאחר חילוקי דיעות עם המאמן דאז, מרקו ואן באסטן, אלא שהחלוץ חזר ונטל חלק ביורו 2008. בסיומו שוב הודיע על פרישה, אך לפני מספר חודשים, כאשר ואן מרוויק נדרש להחליט על הסגל אותו ייקח למונדיאל, הציע לשוב מהפרישה. בדרום אפריקה ואן ניסטלרוי לא זכה להשתתף, אבל הזימון המפתיע הערב מוכיח שהחלוץ הנהדר עדיין חי, בועט ומוערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully