וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "ידענו להתעלם מפסטיבל מוריניו"

שוער מאיורקה נחת לקראת משחק הנבחרת מול מלטה וסיפר על המשחק הגדול מול ריאל. ארבייטמן: "אני מאמין שניראה טוב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר ההצגה הנפלאה שלו בשערה של מאיורקה מול ריאל מדריד הגדולה (0:0), שוער נבחרת ישראל, דודו אוואט, נחת הערב (שני) בישראל לקראת המשחק הראשון במוקדמות יורו 2012 מול מלטה ביום חמישי. יחד עם השוער נחת גם שלומי ארבייטמן, ששיחק אמש 79 דקות במדי גנט, שניצחה 0:1 את בירסחוט.

אוואט התייחס למשחק מול חבורת הכוכבים של ז'וזה מוריניו ואמר: "הם שיחקו טוב, אולי לא המשחק הכי טוב שלהם, אבל עשינו את העבודה שלנו בלי להתרכז בפסטיבל שהיה מסביב עם מוריניו וכל השאר".

לגבי הנבחרת אמר השוער: "תמיד טוב להגיע לנבחרת, להיות עם החבר'ה בארץ שלנו. פעם אחרונה שבאתי זה היה בקיץ שעבר, ועכשיו מבחינתי ההכנה למלטה צריכה להיות בצורה הכי רצינית שיש. אנחנו נמצאים פה עם כל הסגל, וכל דבר פחות משלוש נקודות לא יתקבל. יש רצון ותקווה, הפעם אנחנו צריכים גם להוכיח את עצמנו".

גם ארבייטמן חזר לישראל לראשונה מאז עזב את מכבי חיפה לטובת גנט. "תמיד טוב לבוא לארץ אחרי הרבה זמן", אמר החלוץ שעדיין מחפש את שער הבכורה בבלגיה. "זה קמפיין חדש עם מאמן חדש ושחקנים חדשים. אני מאמין שניראה טוב ואתם תראו נבחרת טובה וחזקה שהולכת לאן שכולם רוצים שהיא תגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully