וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "המטרה הבאה היא האולימפיאדה בלונדון"

30.8.2010 / 16:08

נבחרת ישראל נחתה לאחר ההעפלה לאליפות אירופה וכבר חושבת קדימה. אליהו שבר שתיקה: "יש לנו נבחרת מוכשרת"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה היום (שני) בנתב"ג לאחר ההפסד אמש 79:69 לנבחרת מונטנגרו בפודגוריצה שלא מנע מהנבחרת בסופו של דבר להעפיל לאליפות אירופה. שחקניו של אריק שיבק יצאו אל התקשורת נרגשים מאוד לאור ההישג, והתקבלו על ידי עשרות אוהדי מכבי תל אביב שבירכו אותם על ההעפלה. נבחרת ישראל תחזור להתכנס רק לקראת חודש יולי בשנה הבאה, כשאליפות אירופה תיפתח ב-3 לספטמבר בליטא.

"השגנו את המטרה, שזה הדבר הכי חשוב בכל קמפיין כזה או בכל טורניר מסוג הזה", אמר עם הנחיתה המאמן שיבק, "אני חושב שגם השגנו את המטרה, וגם הייתה לנו דרך מאוד יפה, השחקנים עשו עבודה נהדרת בכל הקמפיין. לכל הנבחרות היו עליות וירידות, אבל בקמפיין הזה המטרה זה הדבר החשוב ביותר. גם הדרך שלנו אבל הייתה טובה מאוד. בנבחרת הזאת, השחקנים נהנו מאוד, ונהנו לשחק ביחד, אולי זאת הייתה העבודה שלנו המאמנים. לקחנו את חבורת הכוכבים, אספנו אותם מכל קצוות העולם ומכל הליגות בעולם, והפכנו אותם לקבוצה אחת. הם הבינו מהר מאוד שהם צריכים לשחק ביחד, כבר בטורניר ההכנה בבלארוס ובטורניר ההכנה בהדר יוסף, שרק הביחד הביא אותנו לאן שהגענו".

לקראת אליפות אירופה הבאה הוסיף המאמן הלאומי: "קל אין ברמות האלה, כשמגיעים לדברים האלה, רואים מי לא הגיע. כשרואים מי שצריך ללכת לטורניר ההדמנות האחרונה, מביאים מה גודל ההישג שעשינו. בימים הקרובים נשב על תוכניות כלליות ונראה דברים שאנחנו צריכים לשפר, ודברים לשמר מה שעשינו. יש זמן, אנחנו נמצאים היום באוגוסט, האליפות בספטמבר הבא, יש לנו זמן בניגוד לקלישאה שאומרים: "זכינו ולמחרת מתחילים את העונה הבאה", יש לי את הזמן להסתכל ולהסיק את המסקנות".

כוכב הנבחרת עמרי כספי, שהבטיח כי יגיע לנבחרת גם בקיץ הבא הוסיף לדברי המאמן: "אנחנו מאוד מרוצים, הצלחנו במשימה שהצבנו לעצמנו לקראת הקמפיין. ענינו על כל הציפיות, אבל הכי חשוב שעלינו לאליפות אירופה. המטרה הבאה שלנו היא להגיע לאולימפיאדה בלונדון. אני חושב שזה אפשרי, ואם היה לנו את הסנטר שכולם מחכים לו הייתי אומר שאני בטוח. עם רוח הלחימה שלנו והאופי זה אפשרי."

הרכז יובל נעימי, שרשם טורניר מוקדמות מצוין, קיבל מחמאות רבות ואמר: "עשינו הישג אדיר, לא נתנו לנו צ'אנס מול מונטנגרו ואיטליה, אבל הוכחנו שאנחנו נבחרת ראויה. בסיטואציה בה לא ברור מי הרכז הראשון אתה עובד קשה ומאחל לך שזה יגיע. אני שמח שהמאמנים נתנו לי את ההזדמנות. מה הלאה? מאוד תלוי בהגרלה, אנחנו נבחרת מוכשרת ואם הצלחנו לעלות אפשר להצליח גם באליפות אירופה".

הפורוורד ליאור אליהו, שבר שתיקה לאחר זמן רב שסרב להתראיין מפתיחת הקמפיין וסיכם: "עשינו את זה למרות הבית הקשה, ובדיעבד היינו קונים את הסיטואציה שהיתה אתמול של משחק על העליה. יש לנו נבחרת מוכשרת ואמרתי שאם לא נדע לנצל את זה ולעלות לאליפות זה לא שווה כלום ואני שמח שעלינו. יש עוד הרבה עד הקיץ הבא, ואני מקווה שאותו הרכב יגיע ונעשה את מה שצריך לעשות. לאן אני ממשיך מכאן? לחברה שלי שמחכה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully