וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "יש לליברפול מקום לצרף עוד חלוץ"

רוי הודג'סון רוצה חיזוק בהתקפה לצד טורס, מריו גומז מועמד. הרכש החדש מיירלש: "מקווה שיזכרו אותי פה עוד הרבה שנים"

ליברפול עברה הרבה רגעי עצבים ומתח עד שהשיגה אמש (ראשון) את ניצחונה הראשון העונה בליגה, כשגברה 0:1 באנפילד על ווסט ברומיץ'. מי ששוב הציל את ליברפול היה פרננדו טורס, שכבש שער ניצחון נהדר בבעיטה מהאוויר מ-16 מטר ונתן לרוי הודג'סון אוויר לנשימה לפני פגרת הנבחרת.

למרות הניצחון, המאמן יודע שקבוצתו חייבת חיזוק בהתקפה, מלבד לדייויד נגוג הלא מספק. הודג'סון הבהיר כי החלוץ השבדי אולה טויבונן מאיינדהובן לא מתאים לליברפול. "הוא לא מתאים לנו, למרות שהוא שחקן טוב", אמר הודג'סון, "יש לנו מקום לצרף חלוץ, היינו רוצים לצרף שחקן חוד, אבל עדיין לא מצאנו אחד".

בינתיים עסקת צירופו של המגן השמאלי פול קונצ'סקי צפויה להיחתם ביממה הקרובה, כשהחלוץ המחליף לאורי דלה ואלה יעשה את הדרך ההפוכה לפולהאם. לוקאס לייבה בינתיים יישאר, למרות השמועות בנוגע אליו. שמועות בגרמניה ובאנגליה טוענות שליברפול מצפה לתשובה ממריו גומז, חלוץ באיירן מינכן.

"אם מישהו יציע לנו עליו 20 מיליון יורו והוא ירצה לעזוב, אנחנו נשקול את זה, אבל לא נראה לי שזה יקרה", אומר הודג'סון, "לא הייתי רוצה לשחרר אף אחד מהשחקנים".

המצטרף החדש ראול מיירלש, שהגיע מפורטו תמורת 11.5 מיליון ליש"ט, אמור למלא את מקומם בקישור של מסצ'ראנו ואקווילאני, אך הבהיר: "אני מיירלש, לא מסצ'ראנו. אני רוצה להשאיר פה חותם ושיזכרו אותי בליברפול הרבה שנים".

* קשר ארסנל ונבחרת אנגליה ג'ק ווילשייר נעצר על ידי המשטרה לאחר שהיה מעורב, אך שוחרר בערבות.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully