וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט - שלב התירוצים

מנג'ר ווסטהאם הסביר את ההפסדים: "לא חושב שהיה לקבוצה כזה רצף משחקים קשה", ומאמין שיישאר לפחות 10 משחקים

פתיחת העונה של ווסטהאם לא מבשרת טובות ולאחר שלושה משחקי ליגה מדורגת הקבוצה של אברהם גרנט במקום האחרון ללא נקודות ועם יחס שערים מזעזע של 9:1. אם את ההפסד האחרון יכול גרנט לתרץ ביריבה, מנצ'סטר יונייטד במגרשה הביתי אולד טראפורד, הרי שאת שני המשחקים הקודמים (הראשון בחוץ נגד אסטון וילה והשני באפטון פארק נגד בולטון) יותר קשה לו להסביר. בכל אופן, במחזור הבא (11 לספטמבר) תארח ווסטהאם לדרבי לונדוני את צ'לסי, שיכולה שוב, כמו בגמר הגביע אשתקד, להרוס לגרנט מהמוניטין. הפסד רביעי ברציפות יהווה מכת מחץ, שיכולה להביא לכדור שלג גדול מתגלגל.

גרנט עצמו יודע שפתיחת העונה רעה מאוד, אבל הוא עדיין, כהרגלו, נשאר אופטימי. "השחקנים מדברים כל הזמן שהם חוששים שהעונה שעברה תשוחזר, מה שאני לא אוהב כי אין צורך להיכנס לפאניקה", אמר המנג'ר הישראלי. "לא קל להשאיר את המוראל בחדר ההלבשה גבוה, בעיקר לאחר העונה שעברה, אבל אמרתי לשחקנים שלי מלכתחילה שאני רוצה לראות הרבה אופי מהם כשאנחנו מנצחים ומפסידים.

"יש לנו כרגע 0 נקודות אבל זו רק תחילת העונה", הוסיף גרנט. "יש לנו סדרת משחקים קשה ואני לא חושב שקבוצה ברמה שלנו שיחקה בשנים האחרונות רצף של כל כך הרבה משחקים קשים בתקופה כה קצרה. יש לנו כעת שבועיים לחשוב על הכל ולהתגבר. אחרי 10-15 משחקים נראה היכן אנחנו עומדים".

הפטישים ינסו להביא מטוטנהאם את רובי קין, אלא שגרנט יודע שהמצב הכלכלי של הקבוצה יהיה בעוכריו. "אני מקווה להחתים את קין", אמר גרנט, "אבל אני לא יודע אם נוכל. למועדון שלנו יש חובות גדולים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully