וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זאת הייתה נבחרת מיוחדת"

עוזר מאמן נבחרת ישראל נהנה מאוד מקמפיין המוקדמות: "אחת החוויות הכי כיפיות", ומקווה להישאר למרות שאין לו עדיין חוזה

נבחרת ישראל חגגה הלילה (בין ראשון לשני) את העפלתה לאליפות אירופה, חרף ההפסד 79:69 במונטנגרו. לאחר המשחק נסעו שחקני הנבחרת לבית המלון, שם אכלו ארוחה משותפת ולאחר מכן פרשו לחדרם להמשך חגיגות העליה. הנבחרת תשוב היום בצהריים לישראל, כשחלק מהשחקנים ימריאו כבר ביום שלישי כל אחד לעיסוקיו השונים ברחבי אירופה. בעקבות ההפסד במונטנגרו תשחק ישראל ככל הנראה גם בשנה הבאה בדרג הרביעי באליפות אירופה, כשמונטנגרו תדורג כנראה שלישית. כל אחד משחקני הנבחרת יזכה למענק כספי בסך 15,485 שקלים ברוטו כפי שסוכם בין ארגון השחקנים לאיגוד הכדורסל ערב הקמפיין.

"פעם ראשונה שלי בנבחרת וזה כיף להיות חלק מזה, אבל כל הקמפיין הזה, אני אומר את זה בלי להתבייש, התמזל מזלי להיות חלק מזה. זה היה אחד מהדברים היותר כיפיים שעשיתי, להיות חלק מהנבחרת הזאת", אמר במהלך החגיגות עוזר המאמן דן שמיר, "ידעתי מההתחלה שזאת הזדמנות לעבוד עם הצוות הזה והשחקנים האלה, זה לא דבר שחוזר על עצמו כל יום, זה היה חודשיים מאוד מהנים מבחינה אישית ומבחינה מקצועית".

בנבחרת משתדלים לא לצאת בהצהרות לאחר ההעפלה, כשעצם ההעפלה העשירית ברציפות היא זאת שמעניינת את הסביבה הקרובה, "בשום מערכת שבא הייתי לא יצאתי בסיסמאות או הצהרות חסרות תוכן, אני לא מאמין בזה", המשיך שמיר, "זאת פעם ראשונה שלי בנבחרת, אף פעם לא הייתי באליפות אירופה. כל המערכת הזאת תעשה את ההתארגנות לאליפות, וכשנצטרך לדבר על זה, נדבר".

המאמן אריק שיבק ימשיך בוודאות בנבחרת, אך לגבי עוזריו אין עדיין החלטה סופית, והיא תיפול רק בתקופה הקרובה. המאמן צפוי לבקש מאיגוד הכדורסל לשמור על הצוות הקיים, "אין לנו חוזה לקמפיין הבא", מאשר את הדברים שמיר, "הדברים האלה צריכים להיות נידונים איפה שהם צריכים להיות. זו הייתה חוויה לכל מי שהיה פה, זאת הייתה נבחרת מיוחדת בשביל כולם. מה שהיה בארץ זה גם כן היה מיוחד מאוד. אנחנו מבפנים נהנינו, וגם ציבור הכדורסל התחבר לזה. אני בטוח שכל מי שהיה פה, אם תהיה לו ההזדמנות לעשות את זה שוב, הוא יעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully