וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "זה יום גדול לכדורסל הישראלי"

29.8.2010 / 23:51

המאמן הלאומי חגג את העלייה לאליפות אירופה, למרות הפסד 79:69 למונטנגרו. פניני: "עשינו דבר ענק, הוכחנו בגרות ואופי"

נבחרת ישראל אמנם הפסידה היום (ראשון) 79:69 למונטנגרו החזקה בחוץ, אבל בשורה התחתונה מה שבאמת חשוב הוא שהבחורים בכחול לבן סיימו קמפיין מוקדמות מוצלח ועלו לאליפות אירופה, שתיערך בליטא בקיץ הבא. האמת, שהמשחק של הנבחרת בדיעבד לא היה כל כך קריטי בשל ההפסד של בולגריה לגאורגיה, שקבע שרק עם הפסד של מעל 43 נקודות היה גורם לעמרי כספי וחבריו להשתתף בטורניר ההזדמנות האחרונה המדכדך.

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר בסיום: "שיחקו פה שתי הנבחרות הטובות ביותר בבית, הייתה פה אווירה מצויינת. שיחקנו טוב שלושה רבעים ורבע אחרון הייתה לנו ירידה ביכולת ואז הם הובילו, קצת חזרנו אבל סך הכל זה משחק קשה מאוד אבל התוצאה הסופית נפלאה. אני גאה בשחקנים שלי, עבדנו קשה מאוד בחודשיים האחרונים, היתה תמיכה מכל עבר.

"זה יום גדול לכדורסל הישראלי, גם הנשים וגם הגברים עשו דבר מדהים. אני כל כך גאה להיות חלק מזה, יש לי שחקנים מצויינים שנתנו את הנשמה שלהם כל הקיץ הזה ואנחנו כולנו חוגגים ושמחים על כך שהגענו לרגע הזה, קטפנו את הכרטיס לאליפות אירופה ואין מאושר ממני היום".

גיא פניני, שקלע שש נקודות, סיכם את כל הקמפיין: "עלינו לאליפות אירופה היום, עשינו דבר ענק, עמדנו במטרה שלנו, אני חושב שהוכחנו המון בגרות ואופי בכל הקמפיין הזה למרות הלחץ שהיה עלינו, אנחנו שמחים שעשינו את זה, אנחנו רוצים להודות לכולם על התמיכה הגדולה לאורך כל הזמן הזה. עכשיו יש לנו שנה, בה כל אחד יעבוד וישתפר. אני בטוח שנגיע לאליפות אירופה בקיץ הבא ביכולת טובה".

אורי קוקיה אמר: "אנחנו מאוד שמחים וגאים בכולם על מה שעשינו ועל העלייה לאליפות אירופה, למרות שידענו לפני המשחק שהסיפור גמור נלחמנו עד הסוף, עשינו הכל כדי לנצח אבל זה לא הספיק. הוגרלנו לבית הכי קשה במוקדמות ובכל זאת עלינו ללא עזרה של אחרים, ניצחנו משחקים גדולים, וזה כיף חיים.

"כמו שאמרנו כל הקמפיין היתה אווירה טובה עם אריק, השחקנים וכל מי שהיה, היה כיף לבוא כל יום, תמיד היה מי שירים את הראש וזה מצוין. מאוד נהנתי מבחינה אישית, כיף להיות בנבחרת פעם ראשונה, כל מה שנותנים לי אני לוקח בשתי ידי, אני שמח שהיה קמפיין טוב ואין מאושר ממני היום".

דייוויד בלות'נטאל הוסיף: "באנו למונטנגרו במטרה לנצח ולעלות מהמקום הראשון בבית אבל לא עמדנו במשימה הזו. מה שחשוב זה שעמדנו במשימה העיקרית והשגנו את הכרטיס המיוחל לאליפות אירופה בקיץ הבא, אני מאוד שמח על ההעפלה ועל כך שעמדנו במשימה אבל הייתי יותר שמח אם הייינו מנצחים היום. הדבר הכי חשוב זה שסיימנו את הקמפיין הזה בריאים ונגיע מוכנים לעונה שמצפה לנו בקבוצות שלנו".

יובל נעימי אמר: "עשינו הישג מדהים, כל העם צריך להיות גאה בנו. לא נתנו לנו סיכוי לעלות מהבית הזה, כולם יודעים מי זו מונטנגרו ומי זו איטליה. כל אחד תרם, עשינו הישג יוצא מן הכלל ואנו גאים אחד בשני. אני שמח שעכשיו אני מרכיב חשוב בנבחרת. כיף לי לשחק פה עם כולם שנותנים את הנשמה בשביל הנבחרת ואנחנו מאוד גאים אחד בשני. כיף לנו ביחד. האליפות עצמה? זה הרבה עניין של הגרלה, אבל אין ספק שאנחנו מאמינים בעצמנו ונרגשים להיות שם. נגיע מוכנים לשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully