וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הגברת זקנה וגם צולעת

למרות הרכש הנוצץ יובנטוס פתחה את העונה בהפסד 1:0 בבארי. מילאן מחצה 0:4 את לצ'ה. סמפדוריה - לאציו 0:2

הרבה כסף הוציאה הקיץ יובנטוס על רכש, והרבה ציפיות תלו בטורינו ממועדון הפאר, אולם הגברת הזקנה, שמבקשת להחזיר עטרה ליושנה ולהחזיר לעצמה את כתר האליפות מאז פרשת הקאלצ'יופולי, התקשתה הערב (ראשון) בבארי. הזברות נראו רע, ההגנה הובכה לא מעט פעמים, ובסיום 90 דקות השיגה בארי ניצחון 0:1 צודק לחלוטין.

בהמשך מחזור הפתיחה מילאן פגשה בביתה את לצ'ה ופתחה את העונה בקונצרט מרשים שהסתיים ב-0:4 על היריבה. הניצחון העלה את הרוסונרי לראשות הטבלה, והזריק ביטחון למועדון הפאר. סמפדוריה, שהודחה מליגת האלופות על ידי ורדר ברמן, התנחמה בניצחון ביתי על לאציו בתוצאה 0:2. פאלרמו אירחה בסיציליה את קליארי, והשתיים נפרדו בתיקו 0:0. נאפולי ניסתה להפתיע בפירנצה את פיורנטינה, ואף הובילה 0:1, אך הויולה השוו והמשחק הסתיים ב-1:1. קייבו פתחה את העונה ברגל ימין כשניצחה בביתה את קטאניה 1:2, ופארמה אירחה את ברשיה וניצחה אותה 0:2.

בארי - יובנטוס 0:1

בחוד ההתקפה של הזברות פתח אלסנדרו דל פיירו לצדו של הרכש מנאפולי, פאביו קוואליארלה, כשפניהם של שחקני רכש נוספים דוגמת מילוש קראסיץ' הסרבי ולאונרדו בונוצ'י, ששיחק נגד קבוצתו בעונה הקודמת, אולם למרות הרכש הנוצץ, יובה לא הרשימה ונראתה אפורה.

פתיחת המשחק הייתה שקולה, כשיובה החזיקה יותר בכדור, אולם לא הצליחה לעקוץ את בארי. הגברת הזקנה נענשה בדקה ה-43 כשהמחליף מאסימו דונאטי השתחרר מהגנת יובה, בעט פצצה לחיבורים של מרקו סטורארי והעלה את בארי ל-0:1. בניגוד לצפוי, בארי לחצה בתחילת המחצית השנייה, שלטה יותר בכדור והייתה מסוכנת יותר. דונאטי חילץ הדיפה גדולה מסטוראי בדקה -51, אלמירון בחן מרחוק את שוער יובה בדקה ה-54, והמארחים נראו מצוין באותן דקות. בדקה ה-62 החמיץ בארטו משני מטר ורגלו של ג'ורג'יו קייליני הדפה את הכדור לקרן. עד הדקה ה-63 מאמן יובה לואיג'י דל נרי ביצע את שלושת החילופים שלו כשהכניס למשחק את חורחה אנדרס מרטינס, דוידה לאנזאפמה ומוחמד סיסוקו. למרות החילופים, ולמרות המאמץ, יובה לא הצליחה להשיג את השוויון המיוחל, ולמעט נגיחה של קייליני, שפספסה את המסגרת, היא לא סיכנה את שער המארחת. בסיום אוהדי בארי חגגו ניצחון גדול ויוקרתי, ושלחו את דל נרי לעבוד קשה יותר.

מילאן - לצ'ה 0:4

42 אלף הצופים בסן סירו ציפו להצגה וקיבלו מחצית ראשונה חלומית. הרוסונרי, עדיין בלי זלאטן איברהימוביץ' שהושאל לקבוצה, עלו עם אלשנדרה פאטו, רונאלדיניו ומרקו בוריילו בחוד, והתעללו בלצ'ה הצנועה. כבר בדקה ה-16 פאטו, במשחק גדול, מצא את הרשת, לאחר שקיבל כדור במרכז הרחבה ובעט שטוח לפינה הרחוקה. 0:1 מילאנזי. שבע דקות אחר כך התכבד טיאגו סילבה בשער השני של המארחים כשדחק מקו השער, ובדקה ה-28 פאטו השלים צמד וקבע 0:3 למילאן, לאחר שחמק ממלכודת הנבדל של האורחים ולא נכשל מול שוער לצ'ה אנטוניו רוזאטי. במחצית השנייה מילאן המשיכה לתקוף, אך הקורה מנעה מפיפו איזאגי לכבוש בדקה ה-64, ובדקה ה-76 היה זה רוזאטי שמנע מאנדראה פירלו להרשית. בסופו של דבר היה זה פיפו אינזאגי שחתם את התוצאה בדקה ה-90, כשקבע 0:4.

פיורנטינה - נאפולי 1:1

שחקניו של וולטר מזארי פתחו נהדר עם שער של אדינסון קבאני בדקה ה-7, והס הושלך בארטמיו פרנקי. הנאפוליטנים שמרו על יתרונם גם במחצית, אולם הויולה פתחו מצוין את החצי השני והשוו בדקה ה-50 משער של גאטנו ד'אגוסטינו. שתי הקבוצות סיימו בעשרה שחקנים לאחר שחואן וארגס מפיורנטינה ומנואלה בלאסי מנאפולי הורחקו.

סמפדוריה - לאציו 0:2

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופית אחרי ההתמודדות עם ורדר ברמן, המארחים היו נחושים וחדורי מוטיבציה לתת לעצמם ולאוהדים שגדשו את יציעי איצטדיון לואיג'י פראריס סיבה לחייך. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, שחקניו של המאמן דומיניקו די קרלו הסתערו על שער התכולים ושני שערים בתוך 11 דקות הכריעו את המשחק. אנטוניו קסאנו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-61 והעלה את סמפ ל-0:1, לאחר שסטפן ליכסטיינר הכשיל את דניאלה דסנה. בדקה ה-71 היה זה סטפאנו גוברטי שניצל הדיפה גרועה של השוער פרננדו מוסלרה, כבש את השני וקבע 0:2 לקבוצה מגנואה.

תוצאות נוספות:

פארמה - ברשיה 0:2
קייבו - קטאניה 1:2
פאלרמו - קליארי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully