וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבי: "הבנות מביאות את האקסטרה במשחקים"

מאמן נבחרת הנשים החמיא לשחקניותיו על התעלותן מול רומניה, וההעפלה ליורובאסקט 2011. לירון כהן: "יש לנו דור מוכשר"

אורי לנץ

תקציר המשחק באדיבות רשות השידור
www.iba.org.il
עריכת וידאו: יותם בן דוד

מזל טוב גם לנשים

שמחה גדולה הייתה הערב (ראשון) באולם זיסמן ברמת גן. נבחרת הנשים של ישראל הייתה חייבת ניצחון על רומניה כדי להבטיח את מקומה באליפות אירופה בפולין, ועמדה במשימה. זה היה מתוח, צמוד לפרקים, אולם השחקניות שלנו התעלו, קטעו רצף של שני הפסדים והשיגו את הניצחון שהביא להן את הכרטיס המיוחל. בסיום 40 דקות מורטות עצבים ישראל ניצחה את רומניה 72:79, הרבה בזכות משחק גדול של לירון כהן, שקלעה 27 נקודות, והתעלות של שי דורון (21 נקודות) ויתר השחקניות.

"זה היה המשחק הכי קשה בקמפיין הזה", אמר בסיום המאמן אלי רבי. "שיחקנו מול נבחרת שכל הקמפיין התקדמה ועשתה צרות לכל הקבוצות בסיבוב השני. הן הגיעו למשחק משוחררות, והבנות הגיעו עייפות בגלל העובדה ששיחקנו בכל שלושה ימים משחק. אנחנו סמכנו על היכולת שלנו, ועצם זה שניצחנו זה הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר".

רבי התייחס לקמפייין של הנבחרת והחמיא לשחקניות על התעלותן ברגע האמת. "לחלוטין אנחנו אנדרדוג, והמדד לדעת את היכולת של קבוצה בכדורסל נטו זה התוצאות במשחקי אימון, כי שם אתה לא שם טקטיקה, ואנחנו במשחקי אימון לא מנצחים את היריבות האלה. ברגע שהמשחקים מתחילים הבנות מביאות את האקסטרה ומצמצמות את הפערים, אנחנו לא יותר טובים משאר הנבחרות היריבות שניצחנו".

כשהתבקש להתייחס לעתיד הנבחרת ביורובאסקט בפולין, רבי נמנע מהצהרות. "אני עדיין לא חושב על האליפות, ולא חושב על הקיץ הבא. זה שעלינו ממקום ראשון יכול לעזור לנו בשיבוצים באליפות אירופה, כרגע אנחנו נהנה מהרגע, ובעתיד נתחיל לחשוב הלאה".

לירון כהן, שניפקה עוד משחק בלתי נשכח במדים הלאומיים עם 27 נקודות, אמרה בסיום: "אני כבר כמה שנים לא בארץ ובכל שנה אני מתרגשת מחדש לבוא לנבחרת. כיף לי לבוא לפה ולראות את כל הקהל. יש לנו דור מוכשר, אנחנו משתפרות משנה לשנה, הגענו למצב שכמעט הבטחנו את העלייה אחרי שלושה משחקים, וזה לא קורה הרבה".

המועצה לעידוד ספורט נשים, "אתנה", העניקה בעקבות העפלה סכום של 50 אלף שקל לנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully