וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

עקב מצוין של האריס מדוניאנין קבע את תוצאת המשחק ושלח את הצהובים לחגוג ניצחון ליגה ראשון, ששיחרר לא מעט לחץ

כבר חשבנו שנראה תיקו 0:0 מדכא ועוד התמודדות מאכזבת, אך שכשיש על המגרש שחקנים כמו האריס מדוניאנין אסור להספיד משחקים. מכבי תל אביב השיגה היום (ראשון) את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונת 2010/11, עם 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי בזכות עקב נפלא של הבוסני בדקה ה-84 אחרי בישול מצוין של המחליף דור מלול. הצהובים אמנם לא הציגו משחק גדול, אך יכולים בהחלט לצאת לפגרת הנבחרות בראש שקט עם שלוש נקודות ראשונות, כשהדאגה היחידה שנוספה ליוסי מזרחי ואבי נמני היא פציעתו של אלירן עטר, שספג חבטה מסטיבן כהן והוחלף.

מהצד השני, הקבוצה של אורי מלמיליאן לא תזכה לרגע אחד של חסד בשבועיים הקרובים, כשאחרי שני משחקים הקבוצה מהבירה עדיין ללא נקודות, והקהל הלחוץ דורש שינויים, אולי בצדק. גם המאבקים הפנימיים ביציעי טדי, שהיום הגיעו לשיאם עם קטטות בין האוהדים לגבי התמיכה ביו"ר איציק קורנפיין, לא מוסיפים שקט למועדון.

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
אף פעם אל תספידו את מכבי כל עוד הוא שם. מדוניאנין/ברני ארדוב

המחצית הראשונה התנהלה בקצב די מהיר, אך ללא הרבה הזדמנויות. הדקות הראשונות היו שייכות לבית"ר ירושלים שהפעילה לחץ כבד, אך לא ממש הצליחה לתרגם אותו גם למצבים פרט לבעיטה אקרובטית אחת של תמוז, שגם אותה שטראובר לקח בקלות. לאחר עשר דקות של כדורגל האורחת התחילה להשתחרר, לצאת קדימה ולנצל את ההגנה חסרת הביטחון של המארחת, שסבלה מרמה לא מספקת של ליאור ראובן וחוסר ניסיונו של אביתר ברוכיאן. השחקן הכי מסוכן במכבי היה אלירן עטר, אך גם הוא הצליח להגיע לשני מצבים בלבד, אותם לא הצליח לנצל. אחד האירועים הבולטים במחצית התרחש דווקא כשקטטה פרצה ביציע של אוהדי בית"ר בסביבות הדקה ה-31, בין תומכי איציק קורנפיין לאוהדים שקיללו אותו.

במחצית השנייה מי שהגיעה לשתי ההזדמנויות היחידות במחצית הייתה מכבי תל אביב. בפעם הראשונה היה זה עטר, שכבר כבש מקרוב, אך הכדור שנהדף על ידי הרוש פגע בידו והשער נפסל בצדק. אחרי כמה דקות מדוניאנין בעט כדור עוצמתי לחיבורים, אך שוב הרוש התעופף והציל את בית"ר מספיגה. כשכבר היה נדמה שאנחנו הולכים לקראת 0:0 הגיע מהלך קבוצתי יפה של מכבי תל אביב, כשכחלון מסר כדור עומק למלול, שפרץ מימין ויישר לאמצע, שם חיכה מדוניאנין שעם עקב גדול קבע 0:1 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מחצית ראשונה

דקה 3: פרננדז הגביה כדור עומק, תמוז בעט לפינה, אך שטראובר ירד על הברכיים והדף את הכדור לקרן. פתיחה טובה של בית"ר ירושלים.

דקה 13: מדוניאנין השתחרר משני שחקני בית"ר ובעט חזק ושטוח מ-25 מטר. הרוש הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 22: סידיבה מסר כדור עומק נפלא לבוזגלו בימין, האחרון יישר למרכז, הרוש הדף עד לרגליו של עטר, שהתמהמה ואיבד את הכדור.

דקה 26: עטר קיבל מסירת עומק, עבר בקלות את גרשון, אך מתוך הרחבה בעט גבוה מעל השער.

דקה 40: בן שושן פרץ משמאל, חדר לרחבה, אך תחת לחץ שיחרר בעיטה חלשה מדי. שטראובר קלט בקלות.

מחצית שנייה

דקה 53: בוזגלו העביר כדור רוחב מאגף, הרוש הדף לא טוב, גרשון הרחיק כדור שפגע בעטר והלך לכיוון השער. הרוש הציל מקו השער והכדור פגע בידו של עטר.

דקה 54: תמוז מסר לטל, שהגיע מאחור ושיחרר טיל שעבר סמוך לקורת השער של שטראובר.

דקה 57: מדוניאנין בעט טיל בכדור חופשי מ-25 מטר קו אלכסוני, אך הוא חלף ליד קורת השער של הרוש.

דקה 75: מדוניאנין שיחרר טיל מתוך הרחבה, הרוש התעופף לחיבורים והדף לקרן. הצלה יפה של השוער הבית"רי.

דקה 84: גול! כחלון הכניס מסירת עומק למלול, שהשתחרר מהשומר שלו באגף ימין ויישר למדוניאנין, שדחק את הכדור פנימה עם העקב. 0:1 למכבי תל אביב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אביתר ברוכיאן (קובי מויאל, 73), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, ליאור ראובן, עידן טל, דריו פרננדז, דן אייבינדר (סטיבן כהן, 64), אבירם ברוכיאן (סרג' איילי, 85), עמית בן שושן, טוטו תמוז.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, רוני גפני, ג'יבריל סידיבה, שרן ייני (דור מלול, 66), מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין, יובל אבידור (יואב זיו, 72), אלירן עטר (תמיר כחלון, 80).

השחקן המצטיין: מאור בוזגלו

הרבה דובר על כך שמסע הרכש הנוצץ שעשתה מכבי תל אביב בקיץ יפגע בקשר המוכשר. אך היום בוזגלו, שהיה טוב גם בשני המשחקים מול פריז סן ז'רמן, היה שותף כמעט לכל מהלך חיובי בהתקפה של מכבי, בלט מעל כולם והראה שעדיין יש לו הרבה מה למכור.

שחקני מכבי תל אביב, תמיר כחלון (למעלה), האריס מדוניאנין מתחבקים. ברני ארדוב
חגיגה בלבן. כחלון ומדוניאנין חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully