וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים עלתה לאליפות אירופה

השחקניות של אלי רבי ניצחו 72:79 את רומניה ועלו לאליפות השלישית ברציפות. לירון כהן ושי דורון שוב הצטיינו. צפו בתקציר

אורי לנץ

תקציר המשחק באדיבות רשות השידור
www.iba.org.il
עריכת וידאו: יותם בן דוד

לפעמים המשחקים הכי קשים הם דווקא מול נבחרות/קבוצות שכבר איבדו עניין בקמפיין ולא נותר להן מה להפסיד. היום (ראשון) חוותה את זה נבחרת הנשים של ישראל על בשרה, כשנאלצה לעבוד קשה במיוחד במשחק הנועל של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול רומניה. השחקניות של אלי רבי עבדו קשה, אבל בסוף זה הסתיים בצורה הכי מתוקה שיש. ישראל ניצחה 72:79 את רומניה ועלתה לאליפות אירופה, שתתקיים בפולין בקיץ הבא, אחרי שהיא מסיימת במקום הראשון בבית עם מאזן 2:4. לישראל תהיה זו אליפות אירופה שלישית ברציפות בה היא תשתתף.

ישראל פתחה את המשחק טוב והצליחה לזכות בהולכה כבר מהדקות הראשונות, כששתי הכוכבות, שי דורון ולירון כהן, נותנות עוד הצגה ומוליכות את ישראל ל-20:27 בסוף הרבע, כששתיהן עם 17 מתוך 27 של הנבחרת כולה. הרבע השני נפתח טוב, כשישראל מצליחה לשמור על פער בסביבות 10 נקודות בזכות שלשות של סואץ-קרני וכהן. אך רומניה לא התייאשה והצליחה לצמק כבר לפיגור של שתי נקודות, 38:36. עד סוף המחצית הצליחה ישראל לחזור לעצמה וליתרון 38:44. במחצית השנייה המשיך המרדף, כשישראל בורחת כל פעם לסביבות 10 הפרש והרומניות חוזרות. אך הבריחה האחרונה של ישראל, ל-61:73 בפתיחת הרבע האחרון היו יותר מדי לנבחרת האורחת שכבר לא הצליחה לחזור. בסיום זה 72:79 לישראל, שעולה לאליפות אירופה שלישית ברציפות.

מהלך המשחק

ישראל עלתה בחמישייה עם לירון כהן, לייני סלווין, שי דורון, קטיה לויצקי ליעד סואץ-קרני. המשחק נפתח בשליטה ישראלית, כשהנבחרת עלתה ל-0:5 בזכות נקודות של לויצקי וכהן. הרומניות צימקו, אך שלשה של סואץ-קרני ושתי קליעות עונשין מוצלחות של דורון העלו את היתרון ל-6:11, אלא שנקודות של צ'יוקאן ושלשה של מאנדצ'ה השוו את התוצאה. דורון המשיכה לבלוט והגיעה לתשע נקודות אישיות והעלתה את ישראל ל-13:20. ישראל המשיכה לרוץ וסגרה את הרבע ביתרון 20:27, כשדורון מובילה את הנבחרת עם 11 נקודות וכהן עם 6.

ישראל הצליחה לשמור על יתרון זהה כמעט לכל אורך הרבע השני, כשכהן וסואץ-קרני מפציצות מחוץ לקשת ונעזרות בנקודות נוספות של דורון ובהרבה לחץ כל הכדור בדרך ל-28:35. ישראל הורידה מעט את הרגל מהדוושה וההפרש צומק ל-36:38, אלא ששתי מתפרצות מצוינות העלו את הנבחרת ל-36:42. הרומניות הוסיפו עוד שתי נקודות, אך חדירה נפלאה של כהן סגרה את המחצית עם יתרון 38:44 לישראל.

ישראל פתחה את המחצית השנייה מצוין עם סל של לויצקי עם הבאזר, שסחף אותן, ביחד עם נקודות של כהן ושתיים נוספות של לויצקי, לרוץ ליתרון שיא של 40:50. בשלב הזה שוב ישראל נסוגה ורומניה פגעה בכל זריקה בדרך לפער מינימלי של 54:55. אך את הרבע הצליחה ישראל לסגור ב-55:60.

את הרבע האחרון פתחה ישראל בצורה נפלאה ורצה ל-2:8 בדרך ליתרון שיא הערב, 57:68. מתפרצות מהירות של ישראל, שהסתיימו בקליעות של סלווין ואברמזון העלו את הנבחרת ל-61:73. מכאן זו כבר הייתה חגיגה של ישראל, שבסיום ניצחה 72:79 ועלתה לאליפות אירופה.

קלעו לישראל: לירון כהן 27 נקודות, שי דורון 21, קטיה אברמזון 10, ליעד סואץ-קרני 8, קטיה לויצקי 6 ו-6 ריבאונדים, לייני סלווין 4 ו-7 אסיסטים, מירב דורי 2, שירן צעירי 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully