וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:3 לברצלונה על סנטאנדר, רק 0:0 לריאל במאיורקה

האלופה פתחה פער של שתי נקודות מהבלאנקוס אחרי טיול בסנטאנדר. יום מצוין של אוואט עצר את מוריניו בכורה שלו

זה אומנם רק המחזור הראשון בליגה הספרדית, אך בהתחשב באחוזי ההצלחה של ריאל מדריד וברצלונה בעונה שעברה, שתי הקבוצות יודעות שכל נקודה חשובה ויכולה להתגלות כקריטית לקראת המשך העונה. לצערם של הבלאנקוס, האלופה כבר הצליחה לפתוח עליהם פער של שתי נקודות, אחרי שברצלונה גברה הערב במחזור הראשון 0:3 על ראסינג סנטאנדר, בעוד המדרידיסטאס השיגו רק 0:0 במאיורקה ואיבדו שתי נקודות חשובות. גיבור המשחק מבחינת מאיורקה היה ללא ספק דודו אוואט, שהציל לפחות שלושה שערים בטוחים והותיר את קבוצתו עם שער נקי.

במשחקים נוספים שהסתיימו מוקדם יותר גברה אספניול על חטאפה 1:3, בעוד ריאל סוסיאדד הכניעה את ויאריאל 0:1. דפורטיבו לה קורוניה וסראגוסה נפרדו ב-0:0, כאשר גם אוסאסונה ואלמריה לא מצאו את הרשת במשחקם.

דודו אוואט, מאיורקה, מול רונאלדו, ריאל מדריד. רויטרס
האיש של ברצלונה. אוואט לצד רונאלדו/רויטרס

מאיורקה - ריאל מדריד 0:0

ריאל מדריד עלתה למשחק בידיעה שבארסה הביסה את סאנטנדר, ואולי זה מה שיצר לחץ מיותר על שחקניו של ז'וזה מוריניו. הבלאנקוס התקשו להרשים, במיוחד בחלק ההתקפי, וכשכבר הגיעו למספר הזדמנויות הם נעצרו על ידי השוער הישראלי של מאיורקה, דודו אוואט.

אוואט, כהרגלו, הראה אינסטינקטים מצוינים על קו השער, והפגין כמה יציאות הרואיות לרגליהם של שחקני ההתקפה של ריאל, אך מנגד, כמו תמיד, עם כמה יציאות מהוססות כמעט ביצע שגיאה קריטית. בסופו של דבר ריאל יוצאת מתוסכלת מאוד מהמשחק הזה, ולא רק בפיגור נקודות מהפסגה, אלא בידיעה שהמרדף המתסכל אחר ברצלונה עלול להימשך עונה שלמה.

ראסינג סנטאנדר - ברצלונה 3:0

כבר בדקה השלישית לאונל מסי ניצל בישול מצוין של אנדרס אינייסטה, והעלה את האלופה ליתרון 0:1 שהעניק לבלאוגרנה את השקט הנדרש. בדקה ה-30 אינייסטה הכפיל את היציאה, כשבנגיעת אמן ניצל יציאה לא טובה של טוניו והקפיץ מעליו מחוץ לרחבה, 0:2. בדקה ה-35 המארחת קיבלה הזדמנות נהדרת לצמק, כשמקסוול הכשיל את פרנסיס בתוך הרחבה, אבל בעיטת הפנדל של מוחמד צ'יטה נהדפה.

דויד וייה עוד ראה שער שלו נפסל בתואנת נבדל, אבל בדקה ה-62 הוא כבש את הראשון שלו בברצלונה ואת השלישי של קבוצתו. דני אלבס הגביה מצוין מהאגף, והחלוץ המצוין נגח נהדר לפינה הרחוקה וקבע 0:3. גם את חצאי הזדמנויות שהיו למארחת בדקות הסיום הדף ואלדס, ובסיום עוד 0:3 קליל, קליל מדי.

משחקים נוספים

אספניול - חטאפה 1:3
לאספניול: פבלו דניאל אוסבלדו (34, 55), חסוס דאטולו (90). לחטאפה: ארנסטו גלאן (עצמי, 62)

ריאל סוסיאדד - ויאריאל 0:1
לסוסיאדד: חאבייר פרייטו (57)

לה קורוניה - סראגוסה 0:0

אוסאסונה - אלמריה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully