וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בנאדו התנצל, הפרשייה הסתיימה

29.8.2010 / 20:38

הבלם החיפני ערך שיחת הבהרה עם המאמן והתנצל על הדברים שאמר לוואלה! ספורט. מהקבוצה נמסר: "כל הדברים לובנו"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בלם מכבי חיפה אריק בנאדו התנצל היום (ראשון) על הדברים שאמר אמש לוואלה! ספורט, כשתקף את המאמן אלישע לוי. היום הגיע בנאדו לאימון וביקש שמנהל הקבוצה אדורם קייסי ינכח בשיחת ההבהרה עם המאמן. השיחה נמשכה זמן קצר מאוד, ובסיומה לוי קיבל את ההתנצלות והשיחה הסתיימה במהירות.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "בשיחה שהתקיימה לאחר האימון בין המאמן לבנאדו התנצל הבלם על הדברים שצוטטו בשמו אמש. במהלך השיחה לובנו הדברים בין המאמן לשחקן ובזאת נסתיימה הפרשייה מבחינת המועדון".

כידוע, דבריו של בנאדו אמש ("דבריו של לוי הם שקר וכזב, לא נסגר שאשב ביציע אלא בלם שלישי. הוא משקר"), לא תרמו ליחסים בינו לבין המאמן. במועדון היה מי שאמר אמש: "אלישע עמד מול כל הקהל כשהביא את בנאדו, הוא מרגיש שתקעו לו סכין בגב". בסביבתו של בנאדו אמרו אמש: "אלישע הביא אותו למכבי חיפה מסיבות מקצועיות ולא חברתיות, אם הוא לא רוצה אותו שיגיד ואריק ישמח לשקול את דרכו".

האפשרות שבנאדו יפרוש מכדורגל עלתה אתמול במסגרת שיחה בין הבלם לשחקנים במכבי חיפה. בנאדו אמר כי לא יהסס לפרוש מכדורגל, אלא אם כן לוי ישנה את דעתו. ישנם מספר שחקנים שצודדו בבנאדו כשאמרו: "מה ההבדל בין אושרי רואש או בלם ישראלי אחר לבנאדו כבלם שלישי? הרי אלישע לא מביא את רואש כתחליף למימון".

בקבוצה היה מי שאמר שדברי לוי לגבי הכללתם של ארבעה בלמים בסגל אינם מדויקים, שכן הוא הכריז במסיבת עיתונאים בתחילת העונה שהבלם סארי פלאח שעלה מהנוער נכלל ברוטציה ההגנתית שלו. בינתיים, נציגיו של הבלם זאב חיימוביץ' קיבלו לפני מספר ימים פניה מחיפה והתעניינו לגבי האפשרות להשאילו. חיימוביץ' לא שותף אמש בניצחונה הביתי של טרק על ספרטק מוסקבה, 2:0. אתמול.

בחיפה טוענים כי בנוסף לחיימוביץ' גם רמי גרשון נמצא על הכוונת, למרות שבסביבתו של השחקן טוענים שהסיכוי שיגיע נמוך. בחיפה אמרו היום: "עד הרגע האחרון נעשה את כל המאמצים לצרף את אחד מהשחקנים הללו".

בתוך כך, שוחח הבוקר רואש עם הנהלת מכבי חיפה בנוגע לאפשרות שיצטרף לירוקים מיידית, אך הבלם הבהיר לאחר הפגישה כי החליט להישאר בהפועל חיפה. סוכנו, גלעד קצב, מסר בתגובה: "הייתה שיחה עם מכבי חיפה, אך אושרי החליט להישאר בקבוצתו עד סיום העונה".

חוזה חדש למסיללה?

היום אמורות להגיע תוצאות בדיקת הסי.טי שעבר יניב קטן. בחיפה מקווים שקטן לא ייעדר יותר ממספר ימים. מוחמד גדיר יבקש היום לא לנסוע עם הנבחרת האולימפית להכנות בגרמניה לקראת המשחק מול שבדיה וההערכה היא שגם הוא ייעדר תקופה מסוימת מהמגרשים.

שחקנים בקבוצה לא התעלמו משריקות הבוז של הקהל אמש בדקות הסיום. גורם במועדון אמר: "בתחילת העונה כולם דיברו על התהליך הלא בריא שהקבוצה עוברת, יכול להיות שאנשים לא מעריכים את שני הניצחונות. אף אחת מהקבוצות שטוענות לכתר לא השיגה מאזן מושלם עד עכשיו". אייל גולסה אמר הבוקר: "היה לנו משחק לא טוב, חשוב שניצחנו, יש לנו סגל טוב ואני מאמין שנהיה חזק בצמרת העונה".

בחיפה עשויים להציע לפיטר מסיללה חוזה לעונה נוספת אם לא יצליחו למכור אותו עד ינואר, זאת על מנת להרוויח נתח ממכירתו. השחקן עצמו יודע שאם לא יימכר יוכל להרוויח סכומי עתק באירופה ולכן הוא לא ימהר לחתום על חוזה כזה, אלא אם כן מכבי חיפה תשלם לו שכר כמעט כפול. בשבועות הקרובים יוודע האם אייל משומר ימשיך עונה נוספת. כזכור, במועדון ביקשו מסוכנו חנן שפגט להגיע לפגישה בנוגע לעתידו.

עדכון ראשון: 10:16
עדכון אחרון: 20:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully