וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו מגיב לאלישע לוי: "זה שקר וכזב"

מאמן מכבי חיפה טען אחרי הניצחון על מכבי פ"ת ש"בנאדו ידע שיישב ביציע", הבלם הכחיש ועשוי לפרוש. חשש מפציעת קטן

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם עם ניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה, אבל הייתה רחוקה מלהרשים כשהציגה יכולת התקפית חלשה וספגה גם שריקות בוז מאוהדיה, שסבלו מהחום הכבד ומהיכולת על כר הדשא. מוחמד גדיר הכריע את המשחק עם שער כבר בדקה החמישית, אחרי בישול של הקפטן יניב קטן במתפרצת. מכבי פתח תקוה נותרה ללא נקודה או שער זכות.

אדרי: "מגיע לקהל לראות כדורגל יותר טוב"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה היה בסדר. לפעמים בתנאים כאלה אפשר לשחק לא טוב, אבל צריך לשחק בטוח ואנחנו לא עשינו את זה. אבל צריך לתת זמן, אלה שחקנים צעירים. איבדנו את הסבלנות בהתקפה. משחקים כאלה צריך לדעת לבוא ולנצח. אם יש משהו טוב במשחק הזה זה הניצחון".

על הרצון להתחזק בבלם נוסף אמר המאמן: "בקבוצה כמו שלנו אנחנו צריכים ארבעה בלמים. אמרתי מההתחלה שבנאדו מגיע לעזור. הוא ידע מההתחלה שהוא יישב לפעמים ביציע. הליגה מאוד ארוכה ואם תהיה לו סבלנות הוא ישולב. אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן הגנה ישראלי".

בנאדו עצמו הגיב בזעם לדבריו של המאמן והכחיש את הדברים: "זה שקר וכזב. לא נסגר בינינו שאני אשב ביציע. נסגר שאני אהיה בלם שלישי. הוא משקר, מעולם לא סוכם בינינו דבר כזה".

שחקנים בקבוצה טוענים כי בנאדו המתוסכל התבטא בפניהם מפורשות ואמר להם: "אם יגיע בלם נוסף, אני עוזב". השחקן אף העלה את האפשרות כי אם לא ימצא קבוצה אחרת בליגת העל, הוא עשוי לפרוש מכדורגל. אם בנאדו אכן יעזוב, אלישע לוי שוב ייאלץ להסתדר עם שלושה בלמים בלבד, בתוספת בלם נוסף מהנוער. בית"ר ירושלים עשויה לקלוט את השחקן, אם זה יתאפשר לה כלכלית.

יניב קטן, שהוחלף במחצית לאחר שחש בכאבי גב, עבר בדיקת סי-טי בבית חולים. מחר יגיעו תוצאות הבדיקה, בשבוע הבא ייבדק על ידי מומחה, ובחיפה חוששים שקטן ייעדר תקופה ארוכה.

מוחמד גדיר סובל מבעיה דומה של כאבים בגב, ויבקש להשתחרר מחר מהמסע של הנבחרת הצעירה. כרגע מסתמן כי גם גדיר ייאלץ להיעדר תקופה מסוימת מהמגרשים.

הבעלים יעקב שחר ירד לחדר ההלבשה של הקבוצה, לחץ את ידו של אלישע לוי ובירך את השחקנים על הניצחון.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי היו נתונים ללחץ גדול בדקות הסיום בעקבות שריקות הבוז מהקהל. "היה קשה לשחק כשחלק מהקהל בחר לא לתמוך בקבוצה", אמר אחד השחקנים.

השוער אמיר אדרי, ששוב סיים משחק ללא ספיגה: "קצת מתסכל שלא אהיה שוער ראשון. אני יודע שיש היררכיה, אנחנו יודעים מי השוער הראשון ומי השני. לא נראנו טוב היום, אבל מבחינתי לסיים משחק בלי לספוג זה מאוד חשוב. היה גם מאוד חם היום. על הקהל אמר אדרי: "לא נעים לשמוע בוז, אבל הם שילמו כרטיס ומגיע להם לראות כדורגל יותר טוב".

בצד השני, פרדי דוד שוב ראה את מכבי פתח תקוה מציגה משחק חלש ומפסידה: "שיחקנו בסך הכל לא רע בפרקים מסוימים במשחק. לא העזנו מספיק ולא צירפנו מספיק שחקנים להתקפה. במחצית השנייה שלטנו יותר בכדור ויכולנו להשיג פה תוצאה יותר טובה ממה שהשגנו. לא חסרים לי כלים התקפיים בסגל. כבר חודשיים אין לי הרכב של שמונה, יש לנו המון פצועים. השבוע של הפגרה יחזיר את כל הפצועים לאימונים ויהיה לנו קל יותר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully