וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: עסקת רנגלוב רחוקה מלצאת לפועל

במועדון ציינו שמדובר בשלב ראשוני במו"מ: "מי שפנוי כנראה לא בכושר או שרוצים להיפטר ממנו". ממשיכים לחפש מחליף לבאנינג

מכבי תל אביב מוכנה לקראת המפגש המסקרן שלה נגד בית"ר ירושלים הערב (ראשון, 20:00, שידור ישיר בערוץ 1) בטדי, כאשר במקביל פועלים ראשי המועדון במטרה לחזק את הקבוצה, במספר עמדות. לאחר פציעתו של ברק יצחקי והשבתתו לכל העונה, מי שנמצא על הכוונת של הצהובים הוא החלוץ הבולגרי דימיטאר רנגלוב בן ה-27, שמשתייך בשנה האחרונה לסגל דורטמונד הגרמנית.

במכבי הדגישו הבוקר כי מדובר בשלבים ראשוניים ביותר של המשא ומתן עם דורטמונד, כאשר בשלב זה דורשת הקבוצה הגרמנית סכומים שבמכבי לא יהיו מוכנים לשלם. במכבי הסבירו שההודעה הרשמית של המועדון אמש יצאה בעקבות פירסומים בתקשורת הגרמנית שהחלוץ נמצא כביכול בדרך לחתימה במכבי, למרות שבשלב זה העסקה רחוקה מלצאת לפועל.

גורמים במכבי ציינו כי בשלב זה נראה שהאופציות להבאת חלוץ מצומצמות ביותר. "צריך לזכור שאנחנו נמצאים סמוך מאוד לסגירת חלון ההעברות ואין מציאות בשוק. מי שפנוי כנראה או שלא בכושר או שרוצים להיפטר ממנו כי הוא עולה המון כסף. אין גם אופציות ישראליות שרלוונטיות עבורנו בשלב זה", אמר גורם במועדון.

עם זאת, במכבי לא נפסלה האופציה להישאר עם החלוצים הקיימים בסגל ולהביא קשר זר עושה משחק או אחורי במקומו של הקמרוני אלברט באנינג, שלגביו כבר נתקבלה החלטה שישוחרר במידה שימצא שחקן זר אחר במקומו. "בכל מקרה יש לנו הערב משחק חשוב מאוד בטדי, וכרגע כל מה שמעניין אותנו הוא לנצח. עם כל השאר נתעסק אחרי המשחק", הוסיף אותו גורם.

בתוך כך, חלוץ מכבי תל אביב רוברטו קולאוטי עבר צילום, בו נמצא כי בניגוד להערכות הראשוניות הוא לא סובל מפגיעה חמורה והוא צפוי לחזור לסגל בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully