וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* הקשר הסנגלי, מיקאל טבארס, 27, הושאל לעונה אחת מהמבורג הגרמנית למידלסברו האנגלית. טבארס ינסה לסייע לקבוצה מצפון-מזרח אנגליה להעפיל לפרמיירליג.

* קייבו הייתה פעילה מאוד אמש (שבת): שני שחקני פסקארה מהליגה השנייה, החלוץ רוברטו אינגלסה (19) והקשר פרנצ'סקו דטורי (27) הגיעו, בעוד הקשר הוותיק לוקה אריאטי עשה את הדרך ההפוכה. בנוסף, הקבוצה מורונה השאילה את המגן השמאלי, מרקו מלאגו, לטרייסטינה.

* פארמה האיטלקית החתימה את המגן הבלגי יומוסאק אמרה בן ה-17 מיופן והחלוץ השוויצרי ואלריו מסטרלי בן ה-22 מלוקרנו.

שמועות

* על פי "ניוז אוף דה וורלד", רוי הודג'סון עדיין מאוד מעוניין להנחית בליברפול את החלוץ קרלטון קול ועשוי לשכנע את ראשי קבוצתו להגיש הצעה נוספת לפני תום מועד ההעברות, שיחול השבוע.

* אחרי חתימתו של זלאטן איברהימוביץ', מילאן עשויה לשלוח לטוטנהאם את קלאס יאן הונטלאר בהשאלה. מי שעשויה לשאול אותו היא שאלקה, שהלחץ בה מתחיל לתת אותותיו לאחר שני הפסדים בליגה. "היו לנו שיחות עם מילאן בעניינו" הודה המאמן פליקס מגאת'. עם זאת, התרנגולים סימנו כמטרה גם את חלוץ ויאריאל ונבחרת איטליה, ג'וזפה רוסי.

* קשרה השוויצרי של סנט אטיין, גלסון פרננדס, עשוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים, כשבין הקבוצות המעוניינות בו נמצאות ניוקאסל, גלאטסראיי וקייבו, כך על פי דבריו של מאמן הקבוצה הצרפתית, כריסטוף גאלטייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully