וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימה קרויטר: "אני בנוי לתחרויות הגדולות"

נבחרת הנוער שבה מהאולימפיאדה בסינגפור עם שלל בן 7 מדליות וזכתה לקבל פנים חמה. חיימוביץ': "זו הרגשה מדהימה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הנוער של ישראל שבה הבוקר (ראשון) לישראל לאחר שספורטאיה לקחו חלק באולימפיאדת הנוער הראשונה שנערכה לא מכבר בסינגפור. השלל של הנבחרת היה רב כאשר היא זכתה ב-7 מדליות, וקבלת הפנים שחיכתה לספורטאי הנוער הייתה חמה ומלבבת כשעשרות רבות של הורים, מכרים וחברים התגודדו באולם מקבלי הפנים בנתב"ג.

האחראים על שבע המדליות הם: מעיין רפיח, שזכה במדליית הזהב בשייט, יעקב טומרקין, שזכה בשתי מדליות כסף ב-100 ו-200 מטרים גב, פאני ביסרון, שזכתה במדליית הזהב בטריאתלון הקבוצתי, דימה קרויטר שזכה בזהב בקפיצה לגובה, גילי חיימוביץ' שסיים ראשון בטאקוונדו, ורותם שור, שגמרה שלישית בג'ודו.

רפיח: "יש דור המשך"

"זו הרגשה מדהימה, אין הרגשה כזאת, זו הייתה חוויה", אמר מדליסט הזהב בתחרות הטאקוונדו, גילי חיימוביץ'. "אין מילים, נבחרת של תותחים, הכי טובה שאי פעם יצאה, מעולם לא יצאתי עם חבר'ה כאלה".

מדליסט הזהב בקפיצה לגובה דימה קרויטר אמר: "עשיתי את זה, אבל זה היה ממש לא קל, זה היה כמו שבאליפות העולם כמעט הפסדתי את המדליה, הבחור שמולי קפץ טוב. אחד הדברים הקשים זה להגיע פייבוריט לתחרות כשמצפים ממך רק למדליית זהב. אני בנוי לתחרויות הגדולות ואני אוהב את זה ושם נקבע הגורל שלי. שנה הבאה תראו למה אני מסוגל".

שחיין העתיד של ישראל יעקב טומרקין אמר: "לא ציפיתי לזה, בכלל זה הרבה יותר גדול ממה שהיה באליפות אירופה, זו המשלחת הכי טובה שהייתה לישראל. המטרה היא להגיע ללונדון ומשם הלאה".

השייט מעיין רפיח, שזכה במדליית הזהב, אמר: "מהיום השני כבר הובלתי את התחרות, אבל זה מה שגרם לעוד יותר לחץ ומתח, אבל הצלחנו לשמור על התרגשות ברמה נמוכה וזכינו. אני בטוח שיש דור המשך לשייט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully