וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פתיחת עונה מאכזבת לרומא

למרות האווירה האופטימית בעקבות הסיכום עם בורדיסו, רומא פתחה את העונה ב-0:0 מאכזב מול צ'זנה. גנואה - אודינזה 0:1

גם באיטליה יצאה לדרך עונת 2010/11, ובמשחק הפתיחה ניתן היה לחזות בקבוצה העסוקה של חלון ההעברות בקיץ, גנואה, שביצעה מסע רכש מרשים ולפחות הערב (שבת) הוכיחה כי יש לקחת אותה בחשבון העונה. הרוסובלו יצאו לאודינה וחזרו עם שלוש נקודות, כשגברו 0:1 על אודינזה.

על שערה של גנואה הגן אדוארדו, שוער נבחרת פורטוגל שהגיע מבראגה, ולפניו תופקדו הבלמים דריו דאיינלי ואנדראה ראנוקיה. גם ראפיניה, פרנקו סוקוליני ומיגל ולוסו ערכו הופעת בכורה בליגה האיטלקית, כשלוקה טוני פתח בחוד והוחלף כבר בדקה ה-39 בגלל פציעה. מכל שחקני הרכש, מי שהכריע את המשחק היה ג'אנדומניקו מסטו, שהמשיך משישה מטרים במספרת נפלאה, נגיחה של ראנוקיה אחרי מצב נייח בדקה ה-81. אנטוניו די נטאלה, מלך שערי העונה שעברה, לא הצליח לשחזר את יכולתו, ואודינזה פותחת עונה עם הפסד ביתי.

היום של רומא התחיל בצורה מעודדת בעקבות השגת הסיכום עם אינטר על צירופו של הבלם הארגנטינאי ניקולאס בורדיסו, אבל ההמשך היה פחות טוב. הקבוצה של קלאודיו ראניירי התקשתה באולימפיקו מול העולה החדשה צ'זנה וסיימה את משחק הפתיחה שלה העונה ב-0:0 מאכזב.

רומא, עם 11 שחקני הרכב שלבשו את מדיה גם בעונה שעברה, הייתה הרבה יותר טובה מיריבתה, אבל חלוציה סבלו מחוסר דיוק ולא הצליחו להכניע את פרנצ'סקו אנטוניולי קשישא, שוער רומא לשעבר, שניצב בין הקורות בצ'זנה. הקבוצה שחזרה לליגה הבכירה אחרי 19 שנים, יכולה להכתיר את משחק החזרה שלה בהצלחה, עם נקודה עליה כלל לא חלמה בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully