וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: חמש דקות לנאתכו, תיקו לקאזאן

הקשר חזר אחרי פציעה ונכנס במקום מרטינס בדקה ה-85, ב-1:1 הביתי מול ספרטק נאלצ'יק. בכורה לצגאי בליגה הקפריסאית

ביברס נאתכו התאושש מפציעה ועלה כמחליף בדקה ה-85 במשחקה של אלופת רוסיה, רובין קאזאן הערב (שבת). לצערו של נאתכו, קבוצתו איבדה שתי נקודות ביתיות מול המדורגת רביעית, ספרטק נאלצ'יק, שכפתה עליה 1:1.

קאזאן, שתתחזק ככל הנראה בימים הקרובים בברנדאו, החלוץ הברזילאי של מארסיי, עלתה ליתרון משער של אלן קסאייב בדקה ה-14, אבל מילאן יובאנוביץ' המונטנגרי איזן בדקה ה-28 עבור האורחים מהמקום הרביעי., עם שער מוזר מחצי מגרש וכדור שקיפץ מעל השוער המקומי. נאתכו החליף בחמש הדקות האחרונות את אובפמי מרטינס, כשעכשיו קאזאן בפיגור שלוש נקודות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג, אלא שלה חסרים עדיין שלושה משחקים.

עוד ברוסיה, הבלם זאב חיימוביץ' שוב לא נכלל בסגל קבוצתו, טרק גרוזני, שניצחה בביתה 0:2 את ספרטק מוסקבה. שמיל אסילדרוב (49) והמחליף ריזוואן אוטסייב (82) כבשו והעלו את טרק למקום השישי על חשבון ספרטק.

*** בולגריה: תום מנשרוב פתח הערב (שבת) בהרכב סלביה סופיה והוחלף במחצית, כשקבוצתו ניצחה 1:2 בביתה את לוקומוטיב פלובדיב. זדרבקו לזארוב (36) כבש לזכות האורחים, אבל פנדל של דניאל פייב חמש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית ועוד שער של גלין איבנוב בדקה ה-47, השלימו מהפך עבור החבורה של אמיל ולב. זהו ניצחון שלישי של סלביה העונה בחמישה מחזורים.

*** בלגיה: רמי גרשון, בלם הנבחרת הצעירה של ישראל, לא נכלל בסגל קורטרייק למפגש מול הקבוצה ממנה הוא מושאל, סטנדרד ליאז'. סטנדרד ניצחה 0:1. איתן טיבי ישב על הספסל ולא שותף בניצחון שרלרואה 0:2 על יופן. אונור קאיה (55) וז'רמי סרווי (77) כבשו למארחת.

*** יוון: לאריסה, ללא החלוץ שמעון אבוחצירא, ניצחה 0:1 את אטרומיטוס במחזור הפתיחה, כשהמחליף דניאל קוזאן הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-77.

*** קפריסין: יחיאל צגאי פתח בהרכב אפופ קיניראס, השלים 90 דקות ואף ספג כרטיס צהוב, בהפסד הביתי של קבוצתו 2:0 לפראלימני במחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully