וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "פשע לשחק בחום הזה"

בני יהודה ניצחה 0:1 את ב"ש, המאמן לא אהב את התנאים, והוסיף: "יש לנו בעיה בחוד". קלינגר תירץ: "שווים יותר מהפסד"

ארבע שנים לאחר שעזב את ליגת העל לטובת נבחרת ישראל, השיג היום (שבת) דרור קשטן ניצחון בכורה בקדנציה השנייה בליגה. בשבוע שעבר סיימו הזהובים בתיקו מאופס עם הפועל רמת גן, והפעם הוא חיכה בסבלנות 74 דקות (ו-164 בסך הכול מפתיחת הליגה) לשער של איליה יברויאן שהביא שלוש נקודות עם 0:1 על הפועל באר שבע במחזור השני. תירוץ טוב ליכולת הדלה של שתי הקבוצות היא שעת המשחק, שהביאה את הקבוצות להתרוצץ בחום הכבד של בירת הנגב והתקשו לייצר מהלכים ראויים.

"השגנו ניצחון חשוב מאוד, באר שבע, שזה מגרש ביתי מובהק וקשה לשחק פה", אמר בסיום קשטן, שנראה מאושר, והתייחס לאחר מכן לתנאים. גם המזג אוויר לא נורמלי, זה פשע לתת לשחקנים לשחק בחום הזה. אני מרגיש משוחרר. אני תמיד אוהב לנצח, בטח במשחק טוב. הקבוצה שיחקה היטב. פתחנו לא טוב, אבל המשכנו טוב יותר והמשחק התאזן. במחצית השנייה המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו".

קשטן ידע להודות על האמת: "יש לנו בעיה בחלק ההתקפי, נראה אם פיני בלילי יגיע. אנחנו מקווים שהוא יגיע בהקדם. בינתיים אנחנו עושים מאמצים לצרף חלוץ נוסף. פיספסנו שחקן שמאוד רצינו. נצטרך להסתדר בינתיים עם מה שיש. אנחנו בודקים כל מיני אפשרויות".

כובש שער הניצחון, איליה יברויאן, אמר בסיום: "שמח שניצחנו ושכבשתי. אנחנו עובדים קשה והניצחון היה מאוד חשוב לביטחון. לא הרבה קבוצות יוציאו כאן נקודות. זה מגרש מאוד קשה. אני לא חושב שכל המעמסה של ההתקפה נפלה עליי. התפקיד שלי הוא לכבוש שערים. אנחנו עובדים קשה מאוד, אתם מכירים את קשטן, אצלו תמיד עובדים קשה מאוד. אבל אנחנו מגיעים מוכנים למשחק".

קלינגר: "הבעיה שלנו היא במסירה האחרונה"

בבאר שבע קיוו, כמובן, לייצר רצף ניצחונות לאחר שגזרו שלוש נקודות עם שער בדקה ה-93 (מול מכבי פתח תקוה), אבל דווקא במגרש הביתי, לעיני הקהל, זה לא עבד להם.

"היינו שווים יותר מההפסד הזה", אמר בסיום מאמן הקבוצה ניר קלינגר. "מהמגרש זה נראה שעד השער הייתה שליטה שלנו, בעיקר בפתיחת המשחק. פתחנו חזק והיו לנו מצבים טובים, אך המסירה האחרונה הייתה גרועה מאוד. תיקו ומעלה היה יותר משקף, מבחינתנו.

"אני חושב שהבעיה שלנו היא המסירה האחרונה. גם במחצית הראשונה וגם בשנייה הגענו למצבים, אך לא דייקנו במסירה. אנחנו צריכים להשתפר בזה. למרות מהלך המשחק, אני חושב שההפסד הזה לא מחויב המציאות", חתם קלינגר את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully