וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלותנטאל: "רוצים להימנע מחישובים מיותרים"

28.8.2010 / 19:04

נבחרת ישראל מוכנה למשחק החוץ הגורלי מול מונטנגרו (22:00, ערוץ 1), בלותנטאל רוצה ניצחון כדי לא לשלוף את המחשבונים

נבחרת ישראל ערכה היום (שבת) אימון באולם בפודגוריצה שם תפגוש מחר את נבחרת מונטנגרו במשחק האחרון במוקדמות אליפות אירופה (22:00, שידור ישיר בערוץ 1). הנבחרת הגיעה אתמול בצהריים לפודגוריצה, אך התאמנה רק היום, ואתמול התרכזו השחקנים במנוחה ובערב ערכו קבלת שבת שבמהלכה ערך הצוות המקצועי לשחקנים שיחה ראשונה מאז הניצחון על פינלנד ביום חמישי שהבטיח את המקום השני בבית.

בישראל לא רוצים לדבר על הפסד בהפרש נמוך, ולשחקנים הובהר שהמטרה היחידה היא לנצח את המשחק בפודגוריצה. אם ישראל תפסיד את המשחק, היא תצטרך לפזול לכיוון הבתים האחרים ולקוות שתסיים בין שתי הסגניות הטובות ביותר כדי להעפיל אוטומטית. בכל מקרה תעלה הנבחרת למשחק מחר לאחר שתדע מה ההפרש המקסימלי בו מותר לה להפסיד, וזאת לאור העובדה שמשחקיהן של בולגריה בגיאורגיה ופולין בבלגיה יחלו בשעה מוקדמת יותר.

שיבק: "הגענו לקו הסיום"

"הגענו לקו הסיום בקמפיין הנוכחי. המשחק מחר הוא מול נבחרת הנחשבת לחזקה והגבוהה ביותר בבית", אמר בתום אימון הערב המאמן אריק שיבק, "עשינו ניצחון גדול מול 11 אלף אוהדים בבית בהיכל 'נוקיה', ומחר יהיה זה סיפור שונה לחלוטין מול קהל ביתי משולהב. נעשה הכול כדי שהשחקנים שלנו יגיעו מחר מרוכזים ומוכנים כדי שבתום המשחק נוכל לחייך עם המקום הראשון וכרטיס הכניסה לאליפות אירופה ".

כוכב הנבחרת עמרי כספי הוסיף: "אנחנו באים לנצח מחר ולא חושבים על שום דבר אחר חוץ מניצחון. על הנייר מדובר במשחק הכי קשה שהיה לנו עד כה בקמפיין הנוכחי, אבל עברנו מספיק כדי להגיע גם למשחקים כאלה. זה מבחן בגרות טוב וקשה בשבילנו וזה אתגר גדול שאני מקווה שנעבור אותו כמו שצריך ".

הפורוורד אורי קוקיה סיכם: "הגענו למשחק האחרון בקמפיין. זה המשחק הקשה ביותר שלנו בקמפיין ואני מאמין שנגיע מרוכזים ומפוקסים כדי לסיים את הקמפיין בטעם טוב עם כרטיס כניסה לאליפות אירופה ".

דייויד בלותנטאל הוסיף: "אנחנו רוצים לנצח הערב ולסיים במקום הראשון בבית כדי שלא תהיינה לנו בעיות עם הבתים האחרים ונתחיל עם כל החישובים המיותרים. המטרה היא כמובן לנצח, אנחנו תמיד חושבים רק על הניצחון ומקווים לסיים קמפיין מתוק עם טעם טוב. אלה הימים האחרונים שלי לקיץ זה עם הנבחרת ואני נהנה מהאווירה עם החבר'ה שכאן, היה לנו קמפיין מדהים ונפלא וכדי שנזכור אותו ככזה אנחנו צריכים להצליח במשימה שלנו הערב. זה יהיה משחק קשה מאוד ומשימה לא קלה אבל אני מקווה שביחד נעבור אותה".

במונטנגרו מתכוננים למלחמה

למרות ההפסד ביום חמישי בבארי, חזרה אמש נבחרת מונטנגרו מאושרת לפודגוריצה בידיעה שהבטיחה את המקום השני בבית. מונטנגרו פיגרה במהלך המשחק כבר בהפרש דו ספרתי, מה שהיה מאפשר לאיטליה להעפיל מהמקום השני במידה וישראל תנצח מחר, אך דקות טובות של עומאר קוק וניקולה פקוביץ' צימקו את ההפרש עד לתוצאה הסופית 72:71 לאיטלקים. מי שמיעטו לשחק בבארי הם צמד הגבוהים ולדימיר גולובוביץ' וסלאבקו ורנאס שקיבלו ביחד רק 8 דקות לעומת 32 דקות ששיחק פקוביץ'.

מונטנגרו ניצבת במצב טוב יותר מישראל מאחר והיא מחזיקה ביחס סלים עדיף, אך בכל זאת בסיטואציה מסוימת הפסד עשוי לקחת ממנה את כרטיס ההעפלה האוטומטי. "עמדנו במטרה שלנו בבארי בסופו של דבר", אמר המאמן דושקו וויושביץ' עם נחיתת הנבחרת בפודגוריצה, " הבטחנו כעת את המקום השני בבית. באנו כדי לנצח, אבל זאת הייתה משימה קשה מאוד, וידענו את זה. מה שלא עזר לנו זה השיפוט הביתי שהושפע מאוד מהלחץ שהפעיל הקהל האיטלקי. ישראל היא לא משוכה קלה, אנחנו מודעים לכוח שלהם, מצפה לנו משחק לא ודאי עם מלחמה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully