וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים, מכבי נתניה חזרה למציאות ונאלצה להסתפק ב-1:1 מול בני סכנין נטולת הקהל

בני סכנין ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 במסגרת המחזור השני בליגת העל, במשחק שהבהיר לאורחים מנתניה כי לא כל יום בית"ר. עבור סכנין זו הייתה נקודת הליגה הראשונה העונה אחרי ההפסד בקרית שמונה במחזור הראשון, בעוד נתניה לעומתה נעצרה אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים.

500 צופים בלבד הגיעו לאצטדיון דוחא, כאשר חלק גדול מהם בא נתניה. אוהדי בני סכנין מחרימים את קבוצתם, ואכן במחצית הראשונה החרם נראה מוצדק, אבל דווקא אחרי ההפסקה קבוצתו של חיים לוי נראתה הרבה יותר טוב, ושלטה במשחק מבחינה התקפית.

הכל התחיל בשער יתרון מוקדם של דלה ימפולסקי בדקה העשירית, שגם אחריו נתניה הגיעה ללא מעט הזדמנויות, רק שהפעם נתקלה בהגנה שהצליחה לעצור את החלוץ היחיד שלה, אחמד סבע. במחצית השניה הקצב של המשחק גבר מאחר ששתי הקבוצות רצו את הניצחון, ודווקא סכנין נטולת הקהל הייתה זו שיזמה ותקפה יותר למרות אווירת הרדיוס. היא הגיעה לכמה מצבים מסוכנים במאני טיים, אבל פספסה בסופו של דבר ניצחון ראשון העונה, ונאלצה להסתפק בנקודה הראשונה. נסטיה צ'ה שניסה לבשל שוב ושוב, ומהראן אבו ריא שכבש אבל החמיץ יותר, יצאו מהמשחק הזה בתחושת החמצה גדולה. מהצד השני, ראובן עטר אולי בנה על מאזן מושלם לפני המשחק, אבל בשורה התחתונה הוא יכול להיות מרוצה מהנקודה שנתניה הוציאה בגליל.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות ראשונה לסכנין. נסטיה צ'ה מצא את עצמו במצב נוח מול השער של אריאס, אבל החמיץ ברשלנות מקרוב.

דקה 11 - שער! חילופי מסירות בין חן עזרא לדלה ימפולסקי הסתיימו בשער של האחרון. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 37 - הזדמנות לסכנין. צ'ה הרים כדור לתוך הרחבה, מהראן אבו ריא נגח מקרוב החוצה.

דקה 58 - שער! נסטיה צ'ה שוב החליט לבשל ושלח כדור שחצה את כל ההגנה של מכבי נתניה, היישר למהראן אבו ריא, שהפעם כבש. סכנין השוותה ל-1:1.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח (לוהאב כיאל, 78), יאיא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה (דאריו זאהורה, 80), נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי (עובדה זבידאת, 63).

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, מאור אסור (אופיר עמרם, 74), דלה ימפולסקי (גאגה צ'חטיאני, 86), קובי דג'אני, חן עזרא, פיראס מוגרבי (עומר פרץ,69), אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully