וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 1:2 את הפועל רמת גן

האדומים של ניצן שירזי חזרו מפיגור, ניצחו משערים של עדן בן בסט (33) ו-סשה סטויאנוביץ' בפנדל (66) ועלו לפסגת הטבלה

היא לא הכי מרשימה, אבל בינתיים עושה רושם שהפועל חיפה של ניצן שירזי מאוד יעילה. היום, שבוע בלבד אחרי שניצחו את הדאבליסטית הפועל תל אביב, (שבת) חזרו האדומים מפיגור ורשמו ניצחון 1:2 מול הפועל רמת גן. אחרי שני מחזורים לחיפה יש כבר שש נקודות, ומהמקום הראשון בליגה (!) היא בהחלט יכולה לחשוב על אמצע טבלה אם תמשיך ביכולת ובעיקר ביעילות הזו. יחד עם זאת, האוהדים בכרמל ודאי זוכרים שגם את העונה שעברה פתחה הקבוצה שלהם בצורה מצוינת, ולבסוף נקלעה לפלייאוף התחתון ולמאבקי הירידה.

מהצד השני של המתרס, יומיים אחרי שעונש הפחתת הנקודות שלה הומתק משבע נקודות לארבע בלבד, נראה שלהפועל רמת גן מחכה עונה קשה במיוחד, כשאחרי שני מחזורים היא עדיין עם מינוס של שלוש נקודות. לא רק ששלומי דורה לא הצליח לנקום בקבוצתו לשעבר, הוא גם גילה שהבעיות של הרמת גנים הן מעבר למינוס בטבלה.

דווקא רמת גן פתחה את המשחק טוב יותר והגיעה למספר הזדמנויות עד שבדקה ה-20 כבש דימיטאר טלקיסקי את שער הבכורה שלו מאז חזר לארץ. רק 13 דקות חלפו והחיפאים הצליחו למצוא את השוויון, כשעדן בן בסט הקפיץ מעל ארקין לאחר טעות קשה של השוער הצעיר וההגנה. האורחת המשיכה להיות טובה יותר ובדקה ה-76 גם הצליחה לתרגם את היתרון שלה בשדה לשער יתרון, כשסטויאנוביץ' כבש בפנדל.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! ביבישקוב פרץ באגף שמאל והגביה למרכז, שם חיכה טלקיסקי, שהקפיץ מול קאלה פנימה. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 33: גול! אראל מסר כדור עומק לבן בסט, שניצל טעות קשה של ארקין והגנת המארחת והקפיץ מעל השוער. 1:1.

דקה 45: אראל בעט חזק, אך הפעם ארקין לא שגה וקלט את הכדור.

דקה 50: סרור התגבר על שני שחקני חיפה ומסר רוחב, אך ורד הצליח ליירט את הכדור.

דקה 55: בן בסט ניסה להפתיע את ארקין מ-25 מטר. שוער רמת גן הדף.

דקה 57: כיוואן הגביה מ-25 מטר, אראל נגח מקרוב סמוך לקורה של רמת גן.

דקה 66: גול! בן בסט הוכשל ברחבה, האורחת קיבלה פנדל. סטויאנוביץ' ביצע את הבעיטה טוב וכבש. 1:2 להפועל חיפה.

הפועל ר"ג: איתי ארקין, חי בן לולו, פאבלו בואנדיה, אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי, קלאודיו ריברו, וובה בראון (תמיר פור, 59), עידן סרור (אורי ביבי, 77), קרלוס צ'קאנה (אופיר חיים, 70), דימיטאר טלקיסקי, קרום ביבישקוב.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש (עידן וייצמן, 62), גל אראל, יוסי דורה, הישאם כיוואן, סשה סטויאנוביץ' (רן אבוקרט, 74), עדן בן בסט (ניקולה גרוביישיץ', 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully