וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-2:2

שתי הקבוצות חילקו נקודות ונותרו ללא הפסד. עמאשה כבש לאורחים (10 ו-81), משה אוחיון ענה עם שני פנדלים (44 ו-54)

שתי קבוצות שמאיימות להיות הסוס השחור של ליגת העל העונה, סיפקו משחק עם ארבעה שערים וחילקו ביניהן נקודות הערב (שבת). מ.ס. אשדוד הגיעה כפייבוריטית למשחק הבית שלה כשהיא ללא הפסד בעידן ג'ון גרגורי, אבל דווקא עירוני קרית שמונה הייתה טובה יותר וצריכה להרגיש מקופחת בעקבות ה-2:2 הערב. שתי הקבוצות כעת עם ארבע נקודות לאחר שני מחזורים.

קרית שמונה פתחה עם אותו הרכב שהוביל לניצחון 0:2 על בני סכנין בשבוע שעבר, וכבר בדקה ה-10 עלתה ליתרון משער של ויאם עמאשה, שנהנה מבישול של זוראן בלדובלייב והרשית מול דרגאן סטויקיץ' ששב לשער המארחים. אשדוד נראתה רע והציגה משחק לא מסודר, אבל בדקה ה-44, קצת לפני השריקה להפסקה, המחליף נבו מזרחי הוכשל ברחבה על ידי עדי אלישע והקפטן משה אוחיון הראה שמשהו השתנה מהעונה שעברה, כששלח את הפנדל לרשת.

גם במחצית השנייה קרית שמונה התחילה טוב יותר, אבל שוב היה זה מזרחי הצעיר שסחט פנדל מהשוער היריב גיא חיימוב. משה אוחיון לקח אחריות פעם נוספת והשלים צמד בדקה ה-54. רן בן שמעון ביצע חילופים התקפיים במטרה להשיג את השוויון, וקיבל את מבוקשו כשאדריאן רוצ'ט מסר כדור עומק לעמאשה, שהשלים צמד בדקה ה-81 וקבע חלוקת נקודות צודקת.

מהלך המשחק

דקה 3: בלדובלייב נגח מקרוב סמוך לקורה של סטויקיץ'.

דקה 10: גול! קרית שמונה שלטה בשדה בדקות הפתיחה ועמאשה ניצל זאת כדי להעלות אותה ליתרון מהיר, אחרי שקיבל כדור מבלדובלייב ושלח לרשת של סטויקיץ'. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 12: שדה הגביה מצד ימין לעבר הרחבה, אבל מקרייב נגח החוצה.

דקה 44: גול! המחליף מזרחי הוכשל ברחבה על ידי אלישע, והשופט בוחבוט שרק לפנדל. משה אוחיון ניגש לבעוט והכניע את חיימוב עם כדור למרכז השער. אשדוד משווה ל-1:1.

דקה 54: גול! שוב מזרחי הוכשל ברחבה, הפעם על ידי השוער חיימוב. משה אוחיון ניגש לבועט והשלים צמד. 1:2 לאשדוד.

דקה 59: המחליף בדש כבר הקדים את סטויקיץ', אבל הבעיטה שלו יצאה החוצה.

דקה 81: גול! רוצ'ט הכניס כדור עומק חכם לעמאשה, שלא התבלבל מול סטויקיץ' וכבש. קרית שמונה משווה ל-2:2

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', עופר ורטה, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול (אורי מגבו, 61), ניר ביטון (בן בוטבול, 69), סטפן קינגווה, משה אוחיון, עידן שדה (נבו מזרחי, 30), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית (וויליאם נג'ובו, 63), בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן (אופיר חמו, 55), ויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב (ברק בדש, 55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully