וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "99.99 אחוז שאשאר כל הקריירה בלייקרס"

כוכב האלופה סיפר שאין לו כוונה לחקות את לברון, והצהיר: "אי אפשר שלא להתרשם מההיט, אנחנו עדיין הקבוצה שצריך לנצח"

קובי בריאנט התארח הלילה (בין שישי לשבת) בתכנית של ג'ים רום ב-ESPN, כשהמנחה האורח היה לא אחר מאשר חברו הוותיק לקבוצה דרק פישר, והרשה לעצמו להתייחס גם לעתידו בלייקרס וגם לנושא החם ביותר של הקיץ ברחבי הליגה, קבוצת החלמות שנאספה לה במיאמי.

"אנחנו זכינו עכשיו באליפות שנייה ברציפות, ועד שלא נאבד את הכתר אנחנו עדיין הקבוצה שצריך לנצח בדרך לתואר", אמר קובי. "אבל אי אפשר שלא להתרשם ממה שההיט הצליחו לעשות הקיץ. זה מובן מאליו שילדים או סתם אוהדים של הליגה מתסכלים עליהם עכשיו ואומרים וואו".

בנוגע לעצמו הבהיר קובי שאין לו כוונה להתפתות למהלכים דומים לזה של לברון ג'יימס, ואמר: "אני בטוח ב-99.99 אחוז שאשאר כל הקריירה שלי בלייקרס". לאחר מכן התייחס הממבה השחורה גם לדבריו של דוק ריברס, שטען שהלייקרס מעולם לא ניצחו את הסלטיקס בסדרת פלייאוף כשהירוקים היו בהרכב מלא, והסביר: "זה לא מדויק, ב-2008 גם אנחנו חסרנו את אנדרו ביינום וטרבור אריזה".

* ג'מאל קרופורד, שעומד בפני השנה האחרונה בחוזהו באטלנטה, מתוסכל מהעובדה שההוקס לא הגישו לו הצעה לחוזה חדש, והוא צפוי לדרוש מהקבוצה להעביר אותו בטרייד.

* הנהלת הליגה השעתה את ברנדון ראש לחמישה משחקים לאחר שפורוורד הפייסרס נכשל בבדיקת סמים שגרתית. טייריק אוואנס, שנעצר מוקדם יותר החודש בגלל נסיעה במהירות מופרזת, הושעה למשחק אחד, ויחמיץ את פתיחת העונה של הקינגס מול מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully