וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע בחוץ

איליה יברויאן קטע 74 דקות של שיממון בחום הגדול בנגב, והביא ניצחון בכורה לדרור קשטן העונה. הדרומיים עם הפסד ראשון

164 דקות חיכה דרור קשטן לשער הליגה הראשון של קבוצתו, והוא היה מתוק במיוחד. בני יהודה לא הציגה משחק גדול, אבל שער בדקה ה-74 של איליה יברויאן הביא לה 0:1 על הפועל באר שבע במחזור השני של ליגת העל באצטדיון וסרמיל, במשחק שנערך בחום כבד. שבוע לאחר התיקו המאופס השיג קשטן שלוש נקודות ראשונות בליגה, בקדנציה לאחר התקופה בנבחרת. ניר קלינגר, לעומת זאת, והקבוצה שלו יצטרכו לעשות הרבה חושבים.

איברהים בסיט שחקן הפועל באר שבע תופס את הראש, עוז ראלי שחקן בני יהודה (משמאל). רוני לבנה
תופס את הראש אחרי ההחמצה האיומה. איברהים בסיט/רוני לבנה

האם זו הבשורה שהביאו עימם שני המאמנים החדשים-ישנים בליגה, קלינגר וקשטן? אמנם ניתן בצדק רב לבוא בטענות להתאחדות כדורגל על ההחלטה האווילית לקיים את המשחק בשעה 17:00. בשמש הקופחת בבירת הנגב, גובל הדבר כמעט בהתעללות בשחקני הקבוצות, ועם זאת היינו מצפים מהם לקצת יותר. יותר כדורגל, יותר חוכמה, יותר מסירות מדויקות. לפחות קיבלנו שער אחד.

הפועל באר שבע החדשה, זו שקלינגר מנסה לגבש בדרום, נראתה אפורה וחסרת מעוף. הפתיחה שלה הייתה לא רעה, אבל היא חסרה רגל מסיימת שתשכין כדור אחד לרפואה ברשת. איברהים בסיט הגיע להזדמנות פז בדקה ה-43 אבל במקום לקרוע את השער שבר את המשקוף. אוהדי באר שבע התובעניים רוצים גם הצלחה וגם כדורגל חיובי, אחרי הניצחון הדחוק והמזליקי מול מכבי פתח תקוה, הפעם, בווסרמיל, הם לא קיבלו לא מזה ולא מזה, וכל נקודה שבאר שבע תאבד בבית תעלה לקלינגר ביוקר רב, לפחות מבחינת הסבלנות של הקהל.

למרות החולשה הגדולה של באר שבע, בני יהודה הציגה אפילו משחק נרפה עוד יותר, בעיקר מקדימה. הקבוצה של דרור קשטן שמרה כמעט על רוב הסגל שלה מאשתקד, אולם בחוד נחלשה. פדרו גלבאן אמנם נשאר אבל הוא עדיין פצוע ואלירן עטר, שעבר למכבי תל אביב הותיר חור גדול. איליה יברויאן ושלומי לוי מתקשים לספק את הסחורה, אבל החלוץ הארמני פרע שטרות ראשונים כאשר לאחר 164 דקות הבקיע שער ליגה ראשון עבור בני יהודה, לאחר שדחק מזווית לא קלה כדור שהדף אוהד כהן בצורה רעה מאוד. למזלם של המאמנים הליגה יוצאת לפגרה בת שבועיים, לטובת משחקי המוקדמות של נבחרת ישראל, והם יוכלו להיכנס למקצה שיפורים מאסיבי לקראת המחזור הבא.

מהלך המשחק

דקה 9 - מאור מליקסון העביר כדור רוחב מסוכן מצד שמאל, אבל דלה איינגובה היה במקום כדי לקלוט. באר שבע הרבה יותר מסוכנת והגיעה לרחבה של בני יהודה לא מעט, אך לא הצליחה לתרגם זאת לשער.

דקה 24 - הכדור נפלט מהגנת באר שבע לרגליו של עוז ראלי, ש-14 מטרים בעט רע, גבוה מעל השער, חצי הזדמנות ראשונה לזהובים.

דקה 32 - אחרי הכנות שארכו זמן רב, כאילו הם מתכננים תרגיל מתמטי מסובך, בעט כפיר אדרי כדור חופשי חלש מאוד שעבר את החומה אך לא סיכן את אוהד כהן, שקלט בקלילות.

דקה 43 - סופסוף מצב אמיתי ראשון. הכדור ברח מליאור אסולין והגיע למליקסון, שבעט רע מאוד, הכדור הגיע לאיברהים בסיט שמשבעה מטרים שלח למשקוף והחוצה. החמצה מצמררת.

דקה 54 - אסולין בעט כדור קשתי מ-15 מטרים, אבל איינגובה בהתעופפות מרהיבה קלט את הכדור כמו חתול.

דקה 66 - כדור הגבהה מסוכן ממרכז המגרש כמעט עשה דרכו לשער של כהן, שהצליח להדוף אותו לקרן.

דקה 74 - גול! עומרי אפק שלח בעיטה חלשה מכ-20 מטרים, אבל אוהד כהן הדף את הכדור רע מאוד, איליה יבוריאן, שלא היה בנבדל, הגיח מאחור ושני מטרים מזווית לא קלה, גלגל לרשת ויצא בחגיגות. לאחר 164 דקות, כובשת בני יהודה שער ליגה ראשון, 0:1 לזהובים.

דקה 77 - אדרי הרים כדור טוב מאגף שמאל, יברויאן נעץ את הכדור במשקוף. בסטנגה הוא היה מקבל שלוש נקודות.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אבי יחיאל, וויליאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; אייל שן (סיראז' נסאר, 80), ריקרדו פרננדש, איברהים בסיט (ברנרדו ואשקונסלוס, 59), אביתר אילוז (צחי מכלוף, 76), מאור מליקסון; ליאור אסולין.

בני יהודה: דלה איינוגבה; עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי; חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי (איציק עזוז, 79), עומרי אפק (שלו מנשה, 87); שלומי לוי (אסי בלדוט, 61), איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully