וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "תראו את ההתקדמות שלנו לאורך הזמן"

מאמן ווסטהאם ניסה לרכך את הביקורות כלפיו: "גם כשהייתי בצ'לסי הקבוצה התקדמה מהמצב הרע בו היא הייתה"

רגע לפני שווסטהאם שלו תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד הערב (שבת, 19:30, ספורט 1), ניסה אברהם גרנט להרגיע את הביקורות סביב פתיחת העונה החלשה של קבוצתו. הפטישים, שהפסידו בשני משחקיהם הראשונים בליגה ונזקקו לשער בתוספת הזמן כדי לנצח 0:1 את אוקספורד בסיבוב השני של גביע הליגה, עשויים להיכנס לסחרחורת אם יובסו באולד טראפורד, והמאמן הישראלי הקפיד להנמיך את הציפיות משחקניו.

"אנחנו קבוצה חדשה עם שחקנים חדשים ואנחנו משתפרים ממשחק למשחק", אמר גרנט. "יש לנו עונה ארוכה מאוד לפנינו ואנחנו לא חושבים רק על המשחקים הראשונים, אלא על העונה כולה. אם נמשיך ככה אני חושב שהכל יהיה בסדר. אני תמיד אוהב לקדם את הקבוצות שלי, בצ'לסי הקבוצה התקדמה מהמצב הרע בו היא הייתה, וכך היה גם בפורטסמות בחודשיים-שלושה האחרונים שלי שם. הפעם אני לא רוצה לחכות כל כך הרבה זמן, אבל אתם תראו את ההתקדמות שלנו ככל שיעבור הזמן".

על המשחק מול סגנית האלופה הערב אמר גרנט: "זה אתגר גדול עבור השחקנים, וכך הם צריכים להתייחס אליו. בספורט, כמו בחיים, אפשר להצליח רק על ידי התמודדות עם אתגרים. יונייטד היא קבוצה טובה מאיתנו אבל לא תמיד הקבוצה הטובה יותר היא זו שמנצחת, ואנחנו צריכים לעשות כמה דברים כדי להקשות עליהם".

לגבי האפשרות שסקוט פארקר, שמחוזר בעקשנות על ידי טוטנהאם, יעזוב בסופו של דבר לפני סגירת חלון ההעברות בשבוע הבא למרות הצהרותיו של היו"ר דייויד סאליבן על כך שהקשר יישאר בכל מחיר, אמר גרנט: "הכל יכול לקרות בכדורגל, אבל ככל שידוע לי המועדון רוצה להשאיר אותו לתקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully