וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "אנחנו הקבוצה הכי טובה באירופה"

חלוץ אתלטיקו מדריד חגג את הזכייה בסופרקאפ האירופי. רפא בניטז תירץ: "לא היה לנו הרבה זמן להתכונן מאז המונדיאל"

באינטר קיוו לפתוח את הקדנציה של רפא בניטז על הקווים עם תואר נוסף בכיס, אבל לאתלטיקו מדריד היו אמש (שישי) תכניות אחרות לגמרי, והקולצ'ונרוס ניצחו 0:2 בסופרקאפ האירופי וחגגו בעצמם עם הגביע באצטדיון לואי השני במונאקו. הקולצ'ונרוס, שזכו בליגה האירופית אשתקד, הכריעו את אלופת אירופה עם שערים של חוזה אנטוניו רייס וקון אגוארו, והבהירו לנראזורי שאחרי לכתו של ז'וזה מוריניו התארים כבר לא יגיעו בקלות רבה כל כך לסן סירו.

המאמן המנצח, קיקה סאנצ'ז פלורס, חגג בסיום: "עברנו דרך מאוד ארוכה כדי להגיע לרגע הזה, ואנחנו מאושרים. הגענו לכאן אחרי קדם עונה קשה, ואני גאה בשחקנים שלי שנתנו את הכל. הסתכלנו לקבוצה הגדולה שמהעבר השני בגובה העיניים והצלחנו לנצח".

רייס, שנבחר למצטיין במגרש, אמר לאחר הזכייה: "יש לנו קבוצה שיודעת לזכות בתארים והוכחנו את זה פעם נוספת היום. ידענו שאינטר קבוצה חזקה, אבל ניצלנו את היתרונות שלנו". אגוארו קצת נסחף בחגיגות והכריז: "אנחנו הקבוצה הכי טובה באירופה. אנחנו אף פעם לא פייבוריטים, אז אנחנו לוקחים כל משחק בשיא הרצינות".

מהעבר השני נאלץ רפא בניטז להתייחס להשוואות הבלתי פוסקות בינו לבין מוריניו, ואמר: "נוכל לעשות חלק מהדברים כפי שהם היו בעונה שעברה, אבל נצטרך גם לשנות כמה מהדברים. ברור שנצטרך זמן כדי להשתפר, ועדיין קשה להעריך כמה זמן זה ייקח. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן מאז המונדיאל, ולא היינו הערב ברמה מספיקה כדי להתמודד עם קבוצה שהייתה חזקה מאיתנו פיזית וטובה מאוד טקטית".

בניטז נשאל גם על הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות, שזימנה לנראזורי שלו את טוטנהאם, ורדר ברמן וטוונטה, ואמר: "זה בית קשה מאוד, אין הבדלים גדולים בין הקבוצות וזה יכול להיות מסוכן בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully