וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון גיי קבע 9.79 שניות בבריסל

האמריקאי המצוין ירד בפעם השניה תוך שבועיים מ-9.80, הפעם בסבב הדיימונד ליג בבריסל. נסטה קרטר סיים שני עם 9.85 ש'

טייסון גיי אוהב את סבב הדיימונד ליג, כך מסתמן. לפני שבועיים קבע האצן האמריקאי המצוין את תוצאת השנה ב-100 לגברים, כשעצר את השעון על זמן של 9.78 שניות בלונדון, והערב (שישי) שוב רשם גיי ריצה מצוינת - הפעם כאשר סבב התחרויות הגיע לבריסל, לתחרות האחרונה של השנה, כאשר את היהלום האצן האמריקאי הבטיח עוד לפני תחילת הריצה.

גיי, שמנצל עד תום את היעדרותם של יוסאין בולט ואסאפה פאוול, רשם זינוק בינוני משהו, אך מיהר לחפות על כך עם 60 מטרים אחרונים יוצאים מהכלל, בדרך לזמן מרשים של 9.79 שניות. את הפייט הטוב ביותר קיבל האמריקאי מנסטה קרטר, הג'מייקני המפתיע, שרשם את הריצה הטובה בחייו עם זמן מצוין של 9.85 שניות. גם למקום השלישי הגיע ג'מייקני - יוהאן בלייק, עם 9.91.

* דרמה גדולה היתה בריצת 100 מטר משוכות לנשים, כאשר לפני שהתחילה היו צמודות לולו ג'ונס האמריקאית ופרסיליה לופס-שלפ, עם 14 נקודות יהלום. שלפ, בריצה מצוינת, עצרה את השעון על 12.54 שניות, הקדימה את סלי פירסון האוסטרלית בעשר מאיות, ותחגוג את היהלום. ג'ונס אכזבה עם זמן של 12.78, שהקנה לה את המקום החמישי בלבד.

* בריצת 200 מטר לנשים המשיכה אליסון פליקס האמריקאית לשלוט, כשניצחה עם זמן של 22.61 שניות, לאחר סיום צמוד במיוחד. פליקס הקדימה בתשע מאיות בלבד את בת ארצה, שלונדה סולומון, שבעצמה סיימה לפני ביאנקה נייט.

* בקפיצה לגובה נשים ניצחה, כהרגלה, בלאנקה ולאסיץ' הנפלאה, כאשר הפעם הסתפקה בגובה של 2.00 מטרים. אנטונייטה די מרטינו האיטלקיה הגיעה שניה, עם 1.98 מ', בעוד אמה גרין השוודית סיימה שלישית עם אותו גובה.

* דייויד רודישה, שקבע בשבוע שעבר שיא עולם מדהים ב-800 מטר גברים, הבטיח לעצמו יהלום כאשר הפעם הסתפק בזמן של 1:43.50 דקות - קרוב לשתיים וחצי שניות איטי יותר מהשיא. אבובאקר קאקי שוב הסתפק במקום השני, הפעם עם זמן של 1:43.84 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully