וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן של זלאטן משגע את ברצלונה

הקטלאנים זועמים על דבריו של מינו ראיולה ושוקלים להתר את חוזהו. הדבר עלול לפגוע במעבר של איברהימוביץ' למילאן

מרבית הליגות הגדולות באירופה כבר יצאו לדרך (ואלה שלא יעשו כך בסוף השבוע הקרוב), אלא שגם זה לא משבית את סוגיית זלאטן איברהימוביץ' - השם החם ביותר בשוק ההעברות הנוכחי. חלוץ ברצלונה וסוכנו מנהלים בימים האחרונים ומשא ומתן קדחתני ושלל שיחות עם מילאן וראשיה בנסיון להעביר את השבדי מקאמפ נואו לסן סירו, אלא שהסיכום, כך נראה, עדיין רחוק.

על פי התקשורת האיטלקית יקיימו מינו ראיולה, סוכנו של זלאטן, ומסימיליאנו אלגרי, המאמן החדש של הרוסונרי, פגישה נוספת שאמורה לדון בתנאים הפרטיים של השחקן, כאשר איברהימוביץ' הסכים, כך זה נדמה, לקצץ במשכורתו כדי לעבור לאיטליה. על פי דיווחים, צפויה מילאן להעביר לברצלונה כ-40 מיליון יורו עבור החלוץ, שיחתום לארבע שנים בשורות הרוסונרי. "התינוק כמעט נולד, אנחנו בחודש שמיני", המשיל ראיולה את המשא ומתן המתקדם, ביציאתו מפגישה עם סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני.

אלא שלברצלונה נמאס מראיולה והערב, בצהרה פומבית שפרסמה הקבוצה, נכתב כי מילותיו של הסוכן הממולח "שמו תחת ספק מסוים את הכבוד והיושר של המאמן פפ גווארדיולה", וכי בעקבות כך "השופעה מערכת היחסים בין השחקן והמאמן". עוד הוסיפה ברצלונה כי דבריו של ראיולה מהווים "הפרה בוטה של החוזה" בין הצדדים, וכי "המחלקה המשפטית שלנו שוקלת לבטל את החוזה עם מינו ראיולה והחברה שלו".

עוד קודם לכן אמר מאמנה החדש של מילאן, מסימיליאנו אלגרי: "אני מאמין במהלך הזה, כי מדובר בשחקן חשוב שייקח אותנו צעד קדימה, ישלים את החלק ההתקפי שלנו ואז תהיה לנו את אחת ההתקפות הכי חזקות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully