וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות ארה"ב: הראל לוי ואוקון בסיבוב השני

לוי ניצח 1:2 את קוק (221), אוקון הביס את סטיב ג'ונסון (804) ויפגוש את טומיץ'. רם ונואלה העפילו לחצי הגמר בניו הייבן

כמה נציגים יהיו לנו באליפות ארצות הברית הפתוחה? אחרי שלל הדחיות של משחקי הישראלים במוקדמות, נועם אוקון והראל לוי סוף סוף עלו לשחק וגם צלחו את הסיבוב הראשון. הראל לוי, שמדורג 209 בעולם, ביקר בפעם האחרונה בפלאשינג מדו ב-2002 והגיע לסיבוב השני, אבל עשה צעד חשוב בדרך לטורניר. לוי פגש את לסטר קוק האמריקאי (221 בעולם) ואחרי שהפסיד 6:3 את המערכה הראשונה, הוא ניצח 6:7 ו-2:6 בדרך לסיבוב המוקדמות השני, שם הוא יפגוש את דיוויד גואז הצרפתי, שמדורג שמיני במוקדמות ו-123 בעולם.

גם נועם אוקון חצה את הסיבוב הראשון. אוקון, שנמצא בשלהי הקריירה שלו (בן 32), מדורג כיום 251 בעולם. אוקון, שביקר כבר שלוש פעמים באליפות ארצות הברית הפתוחה (הפעם האחרונה הייתה לפני ארבע שנים), ניצח את סטיב ג'ונסון, אף הוא אמריקאי (804 בעולם), 4:6, 2:6. המשוכה הבאה תהיה הרבה יותר קשה מבחינתו כשהוא ישחק נגד ההבטחה האוסטרלית הצעירה, ברנרד טומיץ', שמדורג 228 בעולם.

בטורניר ניו הייבן העפיל אנדי רם יחד עם בן זוגו האוסטרי, ג'וליאן נואלה, לחצי הגמר של טורניר הזוגות ואחרי שהפסידו 7:6 לדניאל נסטור וננאד זימוניץ', הם ניצחו 6:7 ו-4:10 בדרך לשלב ארבעת האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully