וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "הליגה האירופית זה מפעל חשוב"

מאמן סיטי לא מזלזל במפעל השני בחשיבותו ומשוכנע שקבוצתו יכולה להגיע לגמר. דל נרי: "דל פיירו יכול לסחוב את הקישור"

גם ללא דייגו ודויד טרזגה, יובנטוס הוכיחה שאין לה שום בעיה לעבור קבוצה כמו שטורם גראץ בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית. הגברת הזקנה השלימה אתמול (חמישי) ניצחון כפול על האוסטרים, אחרי שהנסיך אלסנדרו דל פיירו כבש את השער היחיד ב-0:1 הביתי בדקה ה-53. לואיג'י דל נרי היה מרוצה על אף התוצאה המינימלית.

"היינו טובים יותר במחצית השנייה למרות שהיינו מעט עייפים", אמר המאמן. "שיחקנו מהר יותר וייצרנו הרבה מצבים, אבל גם החמצנו כמה". על הנסיך, אמר: "דל פיירו? אלכס אוהב את זה, וזה לא בגלל שדייגו עוזב אותנו, אלא זה תמיד חשוב מבחינת שחקנים לשחק עבור הקבוצה עם רצון נהדר".

למחמאות זכה גם פליפה מלו, עליו אמר דל נרי: "הוא עובד קשה מאוד אחרי שנה קשה. יש לו את האיכויות לסחוב את הקישור והוא יכול להיות האיש המכווין שלנו". בינתיים שמו של פאביו קוואליארלה, חלוצה של נאפולי, עלה כמועמד להצטרף לגברת הזקנה, אבל דל נרי לא ממהר להצהיר על כך: "בואו נחכה ונראה. יש כמה שחקנים כמו חורחה מרטינז ווינצ’נזו יאקווינטה שמועמדים".

מאנצ'יני מנסה לפזר כוחות

גם במנצ'סטר סיטי סימנו וי על שלב המוקדמות ועברו בבית את טימישוארה הרומנית 0:2 (0:3 בסיכום שני המשחקים). אחרי שהביסה את ליברפול השבוע, סיטי עלתה עם לא מעט מחליפים בהרכב הראשון, כשמי שכבשו את השערים היו שון-רייט פיליפס (43) והבלגי הצעיר דדריק בויאטה (59). מי שבהחלט לא מזלזל במפעל הוא רוברטו מאנצ'יני, מאמן התכולים.

"זה תואר חשוב", הוא אמר לאחר המשחק. "אני חושב שהליגה האירופית קשה מכיוון שאתה משחק יותר משחקים, אבל אם נוכל להחליף כמה שחקנים בכל משחק, אני חושב שנוכל להגיע עד הסוף ולשחק בגמר. זה לא כמו ליגת האלופות, אבל זה עדיין מפעל חשוב. היינו זקוקים למשחק טוב ועכשיו אנחנו בשלב הבתים".

מאנצ'יני המשיך בסיכום המשחק שלו, ואמר: "בויאטה עשה עבודה טובה מאוד. אני שמח מכיוון שהוא כבש שער, שהוא שער ראשון, וזה חשוב. הוא שיחק הרבה בקדם העונה. בשלושת המשחקים האחרונים הוא לא שיחק, אבל הוא תמיד מוכן. זה חשוב ששחקן תמיד מוכן כשאתה רוצה שהוא ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully